چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » دوست كثيف تصاوير خصوصي زن دوستش را همه جا پخش كرد+ تصوير

دوست كثيف تصاوير خصوصي زن دوستش را همه جا پخش كرد+ تصوير

0
393
کد خبر: 27232

میار: تاجر قند و شكر كه دو بار از سوي سارقان هدف سرقت قرار گرفته بود، هيچگاه فكرش را نمي‌كرد همكارش براي او چنين سناريوهايي را طراحي كرده است

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از شبي در شهريور سال 96 و با اعلام شكايتي در زمينه سرقت موتورسيكلت، گوشي و ديگر لوازم قيمتي به ماموران انتظامي در غرب تهران آغاز شد. شاكي كه مرد جواني بود مدعي شد: ساعتي قبل از وقوع سرقت در خانه دوست خود كه شريك نيز مي‌باشيم مهمان بودم و‌ بعد از اتمام محفل در خانه او، با استفاده از موتورسیکلت پالس نارنجي رنگ خود تصميم به بازگشت به خانه گرفتم؛ راه زيادي نرفته بودم كه دو موتور سيكلت با دو سرنشين جلوي راهم را گرفتند و با تهدید اسلحه گرم و قمه، وسایل و موتورسیکلت مرا به سرقت بردند.

رسيدگي به اين پرونده در شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران ادامه داشت تااينكه در سال جاري، شاكي با حضور در برابر بازپرس علي وسيله ايردموسي عنوان داشت متهم اصلي پرونده را مي‌شناسد. شاکی این پرونده که یک تاجر قند و شکر بود اظهار كرد: پس از آن، موضوع را با پلیس در جریان گذاشتم و شکایت کردم اما هيچ ردي از سارقان توسط پليس كشف نشد و من هم به هيچ مظنوني در اين ماجرا شك نداشتم در حالي‌كه سه ماه بعد از وقوع آن حادثه، موتورسیکلت‌ام در شهرستان اروميه پیدا شد و متوجه شدم هدف سارقان از سرقت تنها گوشي‌ام  بوده است نه موتورسيكلت‌ام. ديگر ماجراي آن سرقت را از ياد برده بودم تا اينكه بالاخره میان من و يكي از دوستانم درگیری مالی پیش آمد؛ او شروع به تهدید کرد و حتي مدعی شد که تصاویر خانوادگی و شخصي‌ام را پخش می‌کند. من حرف‌هاي دوستم را جدي نمي‌گرفتم و فكر مي‌كردم كه بلوف مي‌زند تا اينكه بالاخره در 29 اسفند سال گذشته، تمامی عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی من در فضاي مجازي پخش شد و شب عيدي آبروي من نزد فاميل و دوستان رفت اما با اين اتفاق متوجه شدم كه گوشي سرقت شده‌ام در دستان دوستم قرار دارد (همان فردي كه آن شب از خانه‌اش به خانه خودم در حال بازگشت بودم) و عجيب اينكه يك بار نيز از داخل شركت لپ‌تاپ من سرقت شد و فيلم‌هايي هم داخل آن لپ‌تاپ داشتم. دوستم در آن روزها به شيشه اعتياد شديدي داشت و الان هم تا جاييكه من مي دانم در حال ترك اعتياد است،‌ به همين دليل فكر مي كنم او اين بلاها را سر من آورده است.

با طرح اين ادعاها در پرونده، ماجرا تحت بررسي قرار گرفت و بالاخره ماموران اداره يكم آگاهي تهران بزرگ با توجه به مدارك موجود در پرونده، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 متهم را كه براي شركت در جلسه دادگاهي آمده بود بازداشت و روز گذشته به شعبه منتقل كردند تا بازپرسي از وي انجام شود.

متهم 44 ساله در زمينه اتهامات خود گفت: من کارخانه پلاستیک دارم و اينكه دوستم مي‌گويد من معتاد به شيشه هستم دروغ است و فقط گاهي تفنني شيشه مي‌كشم. او به دروغ من را در اين پرونده‌ها متهم كرده است و همسر وي را نيز مي‌شناسم كه با خواهرم دوست و آشنا است، دليلي ندارد من بخواهم عكس خانم وي را يا عكس‌هاي خانم سابقش را در فضاي مجازي پخش كنم. من اين كاره نيستم و اين آقا براي اينكه بتواند در شكايت‌هايش دست بالا باشد به چنين اقداماتي دست زده است تا آبروي مرا نيز ببرد اما من ادعاي اعاده حيثيت دارم.

در ادامه شاکی پرونده اظهار کرد: آن تصاویر و فیلم‌ها صرفا در همان گوشی و لپ‌تاپی بوده که از من سرقت شده؛ از طرفی هیچ تصویر یا فیلم خانوادگی از جانب من به متهم ارسال نشده بود و پليس فتا نيز در بررسي هاي دقيق خود متوجه شده است متهم با سيم كارتي از دوبي اقدامات مجرمانه خود را انجام داده است كه همان شماره سيمكارت نيز تمامي مشخصاتش به دست آمده و مشخص شده است براي همين دوست خودم است.

در پایان به دستور قاضی علي وسيله ایردموسی، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و پرونده همچنان در اداره يكم آگاهي تهران بزرگ جريان دارد تا متهم، پرده از حقايق ماجرا بردارد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید