جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » پایانی بر گوشی قاپی های خشن در جنوب تهران+ فیلم لحظه سرقت و گفت و گو با متهم

پایانی بر گوشی قاپی های خشن در جنوب تهران+ فیلم لحظه سرقت و گفت و گو با متهم

0
1 498
کد خبر: 26827
میار: همزمان با کلید خوردن طرح امنیت و انضباط اجتماعی در محلات تهران بزرگ، ماموران کلانتری 167 دولت آباد موفق به دستگیری متهمی گوشی قاپ با اعتراف به 20 فقره سرقت در همان لحظه دستگیری شدند.



به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ سرهنگ پیمان احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش بود سرقت گوشی به شیوه قاپیدن و زورگیری از شهروندان در محدوده دولت آباد شدت گرفته بود به طوریکه گزارشات واصله نشان می داد تنها در روز یکشنبه هفته جاری سه مورد گوشی قاپی به ماموران اعلام شده است.
وی در زمینه نحوه گوشی قاپی ها نیز افزود: اکثر شکات مدعی بودند فردی با خالکوبی گل رز روی دست راستش اقدامات مجرمانه خود را انجام می دهد و حتی زمانیکه مالباخته قصد مقاومت داشت، متهم اصلی با متوسل شدن به زور و کمک گرفتن از چهار همدست مسلح خود به چاقو و قمه، گوشی را سرقت می کردند.
رئیس کلانتری 167 دولت آباد ادامه داد: با اعلام آغاز طرح امنیت و انضباط اجتماعی و در راستای دستورات اکید رئیس پلیس پیشگیری پایتخت مبنی بر اجرایی شدن امنیت در تمامی محلات تهران، دستگیری متهمان پرونده با شدت و حدت در دستور کار قرار گرفت تااینکه بالاخره تیم گشت عملیات کلانتری در روز دوشنبه هفته جاری، موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده که پسر جوانی 18 ساله بود شدند.
وی در ادامه افزود: با بررسی های فنی و پلیسی، سریعا پاتوق این فرد که یکی از بوستان های محله دولت آباد بود شناسایی شد و ماموران گشت عملیات کلانتری کمتر از چند ساعت بعد از کلید خوردن طرح امنیت و انضباط اجتماعی در تهران بزرگ، با حضور در محل پاتوق متهم، وی را دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.
وی ادامه داد: متهم که منکر هرگونه ارتکاب به جرمی بود، ابتدا به یک فقره سرقت اعتراف کرد و در ادامه با انجام بازجویی های فنی و پلیسی لب به بازگویی واقعیت گشود و به 20 فقره سرقت که طی روزهای اخیر در محدوده دولت آباد رخ داده بود اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: با دعوت مالباختگان به کلانتری، شش نفر از شهروندان موفق به شناسایی متهم شدند و با انجام هماهنگی های قضائی، متهم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا تحقیقات برای شناسایی همدستان وی نیز انجام شود.
سرهنگ احمدی در انتها درباره شیوه و شگرد متهم توضیح داد: متهم با چهار دوست خود که همگی 18 ساله می باشند اقدام به سرقت می کرد و در بیشتر سرقت ها همدستان متهم با دو دستگاه موتورسیکلت وی را اسکورت می کردند تا در صورت دیدن مقاومت از سوی مالباخته، به زور و چاقو متوسل شوند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید