جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » ۵۰۰ نفر در خاک سفید تهران به جان هم افتادند/ یک نفر با گلوله کشته شد+ جزئیات وحشتناک

۵۰۰ نفر در خاک سفید تهران به جان هم افتادند/ یک نفر با گلوله کشته شد+ جزئیات وحشتناک

0
923
کد خبر: 26601
میار: درگیری طایفه ای شب گذشته در محله خاک سفید تهران با قتل یک نفر پایان گرفت تااینکه نیروهای پلیسی با حضور در این محله، آرامش را به محله بازگرداندند، همچنین تحقیقات برای بازداشت متهم اصلی پرونده جریان دارد.
به گزارش میار، شب گذشته بود که ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در جریان یک درگیری منجر به قتل قرار گرفتند و سریعا برای انجام تحقیقات در محل حضور یافتند.
در محل مشاهده شد بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی محل با یکدیگر درگیری طایفه ای پیدا کرده اند که پلیس همگی را دعوت به آرامش کرد و در نهایت مشخص شد مرد جوانی به ضرب گلوله کشته و متهم نیز با یک دستگاه تیبا از محل متواری شده است.
مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و ایشان به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حضور یافت و تحقیقات اولیه در اینباره کلید زده شد.
بنابر گفته های شهود چند نفر از اراذل با مقتول درگیر شده و با ضرب گلوله وی را به قتل رسانده و از محل با استفاده از یک دستگاه تیبا متواری شده بودند. همچنین در تجسس های بیشتر اسلحه گرم کمری به همراه دو خشاب پر از فشنگ نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.
بنابراین گزارش به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمین پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید