جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » سارق گردنبند زنان را خفه مي كرد تا دزدي كند

سارق گردنبند زنان را خفه مي كرد تا دزدي كند

0
356
کد خبر: 26543

میار: مردي كه در محل سرقت قولنامه موتورسيكلت‌اش را جا گذاشته بود با اقدام به موقع ماموران پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ بازداشت شد.

براساس اين گزارش، روز ششم عيد امسال بود كه ساكنان خيابان شريعتي در شهرك وليعصر تهران با پليس تماس گرفتند و خبر از سرقتي دادند كه در روز روشن سارق با كشيدن گردنبند از گردن خانمي موجب ترس و وحشت وي شده بود.

با حضور پليس در محل، مالباخته كه تازه به هوش آمده بود مدعي شد از خريد به خانه باز مي‌گشتم كه يك موتورسيكلت سوار با سرعت از محل دور آمد و با يك دست گردنم را چنان فشرد كه يك لحظه گفتم خفه شدم و با دست ديگري گردنبندم را كشيد و متواري شد به طرزي كه من وحشت كرده بودم و چنان جيغ زدم كه از هوش رفتم.

تلاش‌هاي پليسي با دستور بازپرس علي وسيله ايردموسي از شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران به جريان افتاد و كارآگاهان پايگاه پنجم آگاهي تهران بزرگ با توجه به وجود برگه‌اي در محل متوجه شدند كه سارق موتورسيكلت استفاده شده در سناريوي سرقت‌هايش را به تازگي خريداري كرده و هنگام سرقت قولنامه را نيز در محل جا گذاشته بود.

با اين توضيحات، ماموران وارد عمل شده و سريعا متهم را شناسايي و در مخفيگاهش غافلگير كردند در حالي‌كه متهم ديگر پرونده كه از سارقان سابقه دار بود همچنان متواري است.

متهم زماني‌كه به شعبه بازپرسي منتقل، مدعي شد موتور را به تازگي خريداري كرده است و براي اينكه بتواند پول آن را بپردازد به پيشنهاد دوستش كه يك سارق سابقه دار بوده به اين كار روي آورده است. متهم همچنين مدعي بود براي اينكه بتواند طلاي سرقتي را به فروش برساند، آن را به نامزدش داده تا وي با برداشتن قسمتي از پول‌ها، گردنبند را به فروش برساند.

در انتها متهم در اختيار كارآگاهان اداره پنجم آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید