جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » جزئيات اولين طرح رعد سال 98/ از كشف عسل هاي تقلبي تا دزدهاي ارز و طلا در تهران

جزئيات اولين طرح رعد سال 98/ از كشف عسل هاي تقلبي تا دزدهاي ارز و طلا در تهران

0
384
کد خبر: 26538

میار: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کاهش سرقت در تهران، گفت:‌در دو سال گذشته ۳۷ درصد از سرقت‌های کل کشور در تهران رخ می‌داد و با اجرای این طرح‌ها در این دو سال میزان وقوع آن‌ها ۲۳ تا ۲۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

سردار حسینی رحیمی روز گذشته در حاشیه اجرای بیست و چهارمین مرحله از طرح رعد با اشاره به اجرای 309 حکم قضایی، بازداشت 665 سارق، مالخر و زورگیر و تشکیل 761 پرونده برای افراد بازداشت شده، اظهار کرد: در مرحله بیست و چهارم طرح رعد 147 هزار و 519 عدد از اموال مسروقه، 170 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد که ارزش اموال کشف شده بالغ بر 6 میلیارد تومان است. 20 باند سارق و مالخر در بیست و چهارمین مرحله از طرح رعد منهدم شدند و حدود 87 درصد از اموال به سرقت رفته در این مرحله از طرح کشف شده و از مجموع سارقان بازداشت شده 353 نفر دارای سابقه هستند و 312 نفر برای نخستین بار بازداشت شدند. در این مرحله از طرح رعد 4 قبضه سلاح جنگی و 49 قبضه انواع سلاح سرد کشف شده است.

سرقت 50 هزار دلاري

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در تشريح اين خبر گفت: پس از شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت منزلی در محدوده کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، ماموران کلانتری با رصد دوربین‌های مداربسته منزل مورد سرقت واقع شده توانستند سه نفر از سارقان سابقه دار منازل را شناسایی كنند و آنها را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر كنند. همچنين طلا و جواهرات و ارز‌های سرقتی از مخفیگاه متهمان كشف شد كه ارزش اموال مکشوفه حدود ۷۰۰ میلیون تومان است.

سرقت تجهيزات دندانپزشكي

سرهنگ پیمان لطیفی رئیس کلانتری ۱۴۸  نيز در حاشيه اين مرحله از طرح رعد با اعلام اين خبر گفت: پس از شکایت یکی از فروشندگان تجهیزات پزشکی مبنی بر به سرقت رفتن اموال خود، پرونده‌ای در این‌خصوص تشکیل شد. طی تحقیقات پلیس مشخص شد که سارق پس از سرقت اموال، با درج آگهی فروش در سایت دیوار اقدام به فروش اموال مسروقه کرده است. ماموران با انجام یک قرار صوری با سارق، متهم را به یک محل مشخص کشانده و در یک اقدام ضربتی او توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

كشف عسل تقلبي

ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد طی رصد اطلاعاتی متوجه فروش عسل‌های غیر بهداشتی توسط دو نفر شدند. سرهنگ محمدرضا موسوی در تشريح اين خبر افزود: همچنین مشخص شد که مواد به کار رفته برای تولید این عسل‌ها غیر مجاز هستند. ترکیبات عسل‌های کشف شده شامل روغن پالم و گلوکز بود كه در بازرسی‌های انجام شده ۶ تن عسل غیرمجاز و مواد اولیه تولید این محصولات غیرمجاز از انبار‌های متهمان کشف شد. این افراد با استفاده از برچسب‌هایی با مضمون عسل صد درصد طبیعی اقدام به فروش و عرضه محصولات خود می‌کردند و این محصولات را با قیمت واقعی عسل‌های طبیعی به شهروندان عرضه می‌کردند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید