شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » اين سارقان با خودروي لاجوردي خارجي دزدي مي كردند+ تصوير

اين سارقان با خودروي لاجوردي خارجي دزدي مي كردند+ تصوير

0
213
کد خبر: 26441

میار: سه سارق سريالي منازل شهروندان تهراني بالاخره به دام پليس افتادند.

به گزارش میار، مردي كه با تشكيل باند سرقت از منازل، آسايش را از شهروندان جنوب تهران ربوده بود در آخر دستگير شد، او و همدستانش تا به الان چهار شاكي پيدا كرده‌اند و شكات ديگر نيز مي‌توانند براي شناسايي متهمان به كلانتري مراجعه كنند.

براساس اين گزارش، حسب اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت باند سارقان منازل در سطح حوزه استحفاظی كلانتري 169 مشيريه موضوع در دستور کار تيم عمليات كلانتري اين پليس قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع، سريعا ماموران شامل چند تيم گشتي در نقاط آلوده شناسایی شده، فعال شدند که شب شنبه هفته جاري، طی تماس‌های مردمی با مرکز پیام پلیس ماموران گشت این کلانتری در جریان سرقتی با شیوه و شگرد همان باند سارقان مورد نظر قرار گرفتند که طی آن مقدار 35 میلیون تومان طلا، 9 میلیون تومان پول نقد و وسایل ارزشمند دیگر منزل به سرقت رفته بود.

با حضور ماموران در محل تحقیقات اولیه در اینباره کلید خورد و مالباخته که مرد جوانی بود بیان داشت همسرش را برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های نزدیک محل برده و برای بردن وسایلی به خانه بازگشته بود که با فردی غریبه و شمشیر به دست در پارکینگ خانه روبه‌رو می‌شود که پس از سرقت وسایل خانه‌اش با ضرب و جرح وی از محل گریخته بودند.

به اين ترتيب، تيمي از عوامل تجسس كلانتري وارد عمل شدند و دوربین‌های مداربسته محل مورد بررسی قرار گرفت كه مشخص شد سارقان از قبل در محل حضور داشتند و با زاغزنی این خانه را شناسایی کرده بودند، یکی از سارقان در خودروی ام.جی لاجوردي رنگي جلوی در پارکینگ ایستاده و دیگری داخل پارکینگ شده و در آنجا زاغزنی می‌کرده است. نفر سوم نیز به همین ترتیب بعد از مطمئن شدن از خالی بودن سکنه به خانه مراجعه کرده و در حال سرقت بوده که مالباخته سر می‌رسد و با نفر دوم در پارکینگ روبه‌رو می‌شود.

در ادامه، مالباخته که قصد درگیری با نفر دوم را داشته است با شمشیر از ناحیه سر، صورت و کتف مجروح می‌شود و وقتی سارقان با برداشتن وسایل ارزشمند او قصد سوار شدن به خودروی نفر اول را داشتند مالباخته قصد می‌کند با گرفتن جلوی ماشین، مانع بردن وسایل ارزشمندش شود. با این حال سارقان به مقدار ده الی دوازده متر مالباخته را نیز که قصد جلوگیری از فرار سارقان را داشت، روی زمین کشیدند تا جایی‌که مالباخته وسط خیابان رها شد و در تماس‌های مردمی با گشت کلانتری، ماموران به قید فوریت در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان کلید زدند که این بار پلاک خودروی ام.جی که متعلق به پدر یکی از متهمان بود شناسایی شد و همين سرنخ كافي بود تا تحقيقات پليسي بالاخره جواب دهد.

با انجام هماهنگی قضايی، تیم گشت عملیات کلانتری اينبار وارد عمل شده و زمانی‌که از حضور هر سه سارق در مخفیگاه‌شان باخبر شدند، سریعا به محل اعزام و هر سه نفر را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند که مشخص شد هر سه سارق معتاد به مواد روانگردان از نوع شیشه هستند و هر سه نیز سوابق کیفری دارند.

سرهنگ سيدامين موسوي‌پور، رئیس کلانتری 169 مشیریه در انتها با اعلام اين خبر به خبرنگار ما گفت: از مالباخته دعوت شد به کلانتری بیاید که در همان بدو ورود هر سه متهم را شناسایی کرد و مالباختگان دیگر نیز به کلانتری برای شناسایی متهمان فراخوانده شدند که تا به الان سه شاکی دیگر متهمان را شناسایی کرده‌اند و تحقیقات در این زمينه جريان دارد.

تهیه و تنظیم : سلمان حاجی محمد زاده

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید