پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های سیاه » راز تجاوز به پسربچه ای در مجیدیه برملا شد+ جزئیات وحشتناک

راز تجاوز به پسربچه ای در مجیدیه برملا شد+ جزئیات وحشتناک

0
398
کد خبر: 26282
میار: پسربچه نوجوان اینبار در شرق تهران از سوی سه نوجوان بزرگتر از خود مورد تعرض قرار گرفت. تحقیقات در این پرونده با دستور قاضی شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به جریان افتاده و یکی از متهمان نیز بازداشت و انکار ارتکاب به این عمل زشت خود شده در حالیکه گزارش پزشکی قانونی موید تعرض به پسربچه نوجوان بوده است.
به گزارش میار، عصر سیزدهم فروردین امسال مرد جوانی هراسان به پلیس آگاهی رفت و از سه پسر شیطان صفت كه پسر ۱۲ ساله وی به نام علی را آزار داده بودند، شكایت كرد . این مرد در تشریح شكایتش گفت: من و همسرم در خانه بودیم كه پسرم به پاركی در نزدیكی خانه‌مان در خیابان مجیدیه شمالی رفت اما یك ساعت بعد وقتی به خانه برگشت وضعیتی آشفته داشت. پسرم گریه می‌كرد و می‌لرزید. سعی كردم با او صحبت كنم اما نشد. او ترسیده بود و حرف نمی‌زد. چند ساعت بعد متوجه شدیم حال پسرم بد شده است. علی یكباره دچار تب و لرز شد. من و همسرم او را به بیمارستان منتقل كردیم و آنجا بود كه متوجه شدیم پسرم مورد تعرض قرار گرفته است. باربد می‌گفت سه پسر جوان او را در نقطه خلوتی در پارك مورد آزار قرار داده‌اند.  
با شكایت این مرد تحقیقات پلیس آغاز شد .ماموران بلافاصله به پارك مورد نظر رفتند و به تحقیق پرداختند. با نشانی‌هایی كه باربد از پسران آزارگر ارائه داده بود، پلیس رد یكی از آنها را به نام امیر یافت و وی صبح 14 فروردین بازداشت شد.
وی كه متولد سال ۸۰ است به شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران منتقل شد تا به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یك مستشار غیر علنی محاكمه شود.  امیردر جلسه تحقیق منكر جرمش شد و به قضات دادگاه گفت: روز سیزده بدر، من و دو نفر از دوستانم كه یكی از آنها ۱۷ و دیگری ۱۸ سال دارد در پارك بودیم كه آنها وقتی با علی روبه‌رو شدند، تصمیم گرفتند او را آزار دهند. دوستانم او را به گوشه خلوت پارك بردند و او را آزار دادند اما من فقط شاهد این ماجرا بودم و او را آزار ندادم. این ادعا در حالی مطرح شد كه پزشكی قانونی در گزارشی اعلام كرده بود پسر 12ساله مورد آزار قرار گرفته است.  
با پایان دفاعیات این متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و قضات دادگاه دستور بازداشت دو متهم دیگر پرونده را صادر كردند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید