شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » رابطه كثيف زن و مرد غريبه شوهر را به كشتن داد/ قاتلان با پرداخت ديه كلان رضايت گرفتند

رابطه كثيف زن و مرد غريبه شوهر را به كشتن داد/ قاتلان با پرداخت ديه كلان رضايت گرفتند

0
413
کد خبر: 26140

میار: دو مرد كه با دريافت مبلغي شوهر خانم جواني را كشته بودند بالاخره رضايت اولياي دم مقتول را به دست آوردند، در اين پرونده متهم زن پرونده با همكاري مردي كه با وي روابط پنهاني و نامشروع داشت دو قاتل را اجير كرده بود تا شوهرش را بكشند و بعد از مشخص شدن اين موضوعات تمامي متهمان به حكم هاي سنگين محكوم شدند.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از روز چهاردهم مهر ماه سال 89 آغاز شد. در اين روز خانم جواني به نام شراره به ماموران آگاهي در تهران مراجعه و اعلام كرد شوهرش گمشده است. اين زن در توضيح ماجرا گفت: شب گذشته همسرم با متوجه شدن اينكه يكي از عابربانك هاي بانك شان خراب شده است به بانك رفت و بعد از آن ديگر نه تماس هايم را پاسخ مي دهد و نه كسي از او خبري دارد و حتي نمي دانم كه به كجا رفته است.

ماموران اداره آگاهي به دنبال اين اعلام مفقودي براي يافتن اثري از اين مرد تحقيقات اوليه را كليد زدند تا اينكه با متوجه شدن نكاتي پرونده رنگ و بوي خون گرفت. به اين ترتيب بالاخره ماموران آگاهي توانستند همسر مفقودي را با به دست آوردن مداركي،‌از جمله روابط پنهاني اش با مردي به نام كريم بازداشت و تحت بازجويي قرار دهند.

وي كه چاره اي جز اعتراف نداشت در زمينه ماجرا عنوان داشت: با همسرم به مشكلاتي خورده بودم و اواخر نيز با كريم آشنا شده بودم. او به من پيشنهاد داد كه با هم ازدواج كنيم و قبلش بايد شوهرت را بكشيم. من هم پذيرفتم چون بعد از مدت كوتاهي عاشق كريم شده بودم. كريم به من گفت دو مرد را پيدا كن كه با گرفتن پول بتوانند كسي را بكشند و من هم اجرت كارشان را مي پردازم. من هم جست و جو كردم و دو مرد به نام هاي بشير و حسين را پيدا كردم. بعد از اين بشير و حسين با كريم هماهنگ شدند. شب واقعه كريم با بانك تماس گرفت و مدعي شد عابربانكي كه شوهرم در آنجا كار مي كند خراب شده است. شوهرم نيز وقتي بانك با او تماس گرفت مجبور شد به بانك برود و دستگاه عابربانك را درست كند اما بشير و حسين او را دزديدند و به بيابان هايي در شرق تهران بردند. آنها بعد از كشتن همسرم او را در همانجا نيز دفن كرده اند.

در ادامه ماجرا پليس تلاش هاي خود را براي دستگيري متهمان ديگر آغاز كرد و بشير و حسين هر دو بازداشت و به ارتكاب جنايت با همكاري يكديگر اعتراف كردند. آنها كه مدعي بودند با گرفتن پول از كريم براي اين كار اجير شده اند مدعي بودند نمي دانستند كه به زودي گير خواهند افتاد و به اين ترتيب پرونده جريان داشت تا اينكه بالاخره كريم نيز بازداشت شد.

 كريم منكر هرگونه شراكت در جرم بود و مدعي شد: من از مدت ها پيش با شراره آشنا بودم اما با او روابطي نداشتم و حتي از شوهر كردنش نيز خبر نداشتم. مدت كوتاهي از او بيخبر بودم تا اينكه يك روز با من تماس گرفت و با من قرار گذاشت. من و او تنها چند روزي با هم رابطه معمولي داشتيم تا اينكه متوجه شدم او شوهر دارد. من از فهميدن اين موضوع آشفته شدم و به دليل اينكه او شوهر داشت رابطه ام را با او قطع كردم. چند باري نيز با من به طور تلفني تماس مي گرفت اما باور كنيد من هيچكاره هستم و اين حرف هايي هم كه زده است همگي پاپوش هايي هستند كه عليه من دوخته است.

با اينحال تمامي مدارك در پرونده نشان از اين داشت كه كريم دروغ مي گويد و او روز حادثه براي شوهر شراره دام مي چيند و او را به بيرون مي كشاند تا دو متهم اصلي پرونده مرد بيچاره را بكشند. به اين ترتيب در اين پرونده كيفرخواست عليه چهار متهم صادر شد و متهمان در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي عبداللهي پاي ميز محاكمه ايستادند.

براساس اين گزارش، متهمان پرونده در جلسه دادگاه محاكمه شدند در حاليكه بشير و حسين از سوي اولياي دم مقتول با درخواست قصاص محكوم شده بودند اما بشير و حسين هيچكدام صحبت هاي گذشته شان را تاييد نمي كردند و هر دو قصد داشتند تقصيرات خود را گردن ديگري بيندازند تا از قصاص رهايي پيدا كنند. با اينحال بعد از محاكمه و با وجود تمامي انكارات از سوي چهار متهم، بالاخره قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران وارد شور شدند و براي شراره 25 سال حبس و 99 ضربه شلاق، براي كريم 15 سال حبس و 99 ضربه شلاق و براي بشير و حسين نيز راي به قصاص دادند.

به اين ترتيب، اين پرونده به ديوان عالي كشور فرستاده شد و راي عينا مورد تاييد قضات قرار گرفت اما دو متهم اصلي پرونده بالاخره توانستند با پرداخت ديه اي ميلياردي از طناب دار رهايي پيدا كنند. چند روز پيش حسين و بشير از زندان رجايي شهر به دادگاه آورده شدند و اين بار با توجه به پرداخت ديه و جلب رضايت اولياي دم از جنبه عمومي جرم تحت محاكمه قرار گرفتند. هر دو متهم صحبت هاي گذشته را مطرح كردند و در انتها با ادعاي پشيماني از قضات خواستند تا در حكم شان تخفيف قائل شوند.

در انتهاي اين جلسه قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران وارد شور شدند تا براي تعيين حكم مناسب براي دو متهم پرونده تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید