جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » همه جزئیات قتل عام در دزفول/ داماد جنایتکار 9 نفر را کشت+ اسامی کامل فوت شدگان

همه جزئیات قتل عام در دزفول/ داماد جنایتکار 9 نفر را کشت+ اسامی کامل فوت شدگان

0
2 076
کد خبر: 25793

میار: مردی که برای انتقامجویی خون پدرش، خانواده نامزدش را به رگبار بسته بود وقتی تمامی راه های فرار را به روی خود بسته دید با استفاده از فشنگ های باقیمانده، ماشه را زیر چانه اش چکاند تا به این شکل به زندگی خودش پایان دهد که براساس آخرین اخبار واصله مشخص شده که او تحت درمان قرار دارد و به زودی برای انجام تحقیقات بازپرسی و پس از بهبود حالش، در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس دزفول قرار خواهد گرفت.

پلیس چه گفت

فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن ۹ نفر و زخمی شدن ۲ نفر در یک درگیری خانوادگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عیدی با اعلام خبر قتل 9 نفر از اعضای یک خانواده در دزفول درباره جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک اسلام‌آباد شهرستان دزفول، بلافاصله مأموران پلیس تحقیق و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، شب (10 فروردین 98) فردی به دلیل اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش با سلاح جنگی به خانه پدرزن خود رفته و به سوی افراد حاضر در آنجا تیراندازی و سپس خود زنی کرده است.

در این حادثه تلخ، 9 نفر به قتل رسیده و دو نفر دیگر نیز مجروح شده است.

تحقیقات اولیه

به گزارش میار، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه در بازرسی از محل ارتکاب جرم، یک قبضه سلاح جنگی به همراه 26 عدد پوکه و 2 عدد فشنگ جنگی کشف شد، خاطرنشان کرد: قاتل در بیمارستان تحت‌الحفظ در حال مداوا است.

براساس تحقیقات محلی انجام شده مشخص شده است دو طایفه ای که درگیر این انتقامجویی مرگبار شده اند از طوایف رئیسی و دهداری می باشند اما این مورد تایید بختیاری های ساکن در محل قرار نگرفته و آنها مدعی هستند، خانواده پسر از مهاجران دزفولی می باشند و ابدا به شهر دزفول و قوم بختیاری ربطی ندارند.

همچنین به گفته منابع محلی، این درگیری ها مربوط به 20 سال پیش می باشد و در حقیقت برای اینکه این دو طایفه به درگیری ها پایان دهند، بنابر رسم قدیمی خون بس، یک دختر از قوم خود به پسر قوم دیگر می دهند و بالاخره به این شکل آشتی می کنند اما این پایان خوشی برای ماجرا نبود.

طبق گفته های افراد محلی، دختری که قرار بود به عقد قاتل در بیاید تا پسر قوم دیگر، مرگ عزیز از دست رفته اش را از خاطر ببرد، دل در گروی جوان دیگری داشت و به این ترتیب نامزدی این دختر و پسر جوان به دلیل اختلافاتی از این دست به هم می خورد.

تنها همین جرقه کافی بود تا داماد که درواقع خونخواه پدرش از طایفه دختر بود، دست به اسلحه ببرد و همه را به انتقامی فجیع تهدید کند. در ادامه این جریان بالاخره شنبه شب، داماد قاتل به منزل خانواده دختر جوان می رود و زمانیکه همه اعضای خانواده نامزدش به تازگی از مراسم عروسی یکی از آشنایانشان بازگشته بودند، همه را به رگبار می ببندد.

این داماد که با اسلحه کلاشنیک و یک قطار کامل فشنگ به محل رفته بود، وقتی متوجه شد همه اعضای خانواده از جمله دو کودک خردسال به ترتیب یک و سه ساله از پای درآمده اند، قصد فرار می کند که در همین لحظه دو نفر از کوچه، داخل خانه می شوند و جلوی فرار داماد خشمگین را می گیرند.

براین اساس، داماد قاتل که مطمئن بود دو الی سه فشنگ بیشتر ندارد و این تعداد فشنگ برای مقابله با افرادی که وارد خانه شده اند کافی نخواهد بود، تصمیم خود را می گیرد و با مسلح کردن دوباره اسلحه و چکاندن ماشه به زیر چانه خودش، اقدام به خودزنی می کند.

بااینحال جسم نیمه جانش به بیمارستان منتقل و مشخص شده است که به زنده ماندنش امید هست و حالش آنطور که منابع رسمی اعلام کرده اند خراب نیست.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده توسط پلیس دزفول در حال انجام و تکمیل شدن است تا پرده از حقیقت ماجرا برداشته شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید