شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » رئیس پلیس گلستان تشریح کرد/ هیچ خبری از 4 مفقودی قایق واژگون شده نیست+ فیلم و تصویر

رئیس پلیس گلستان تشریح کرد/ هیچ خبری از 4 مفقودی قایق واژگون شده نیست+ فیلم و تصویر

0
253
کد خبر: 25557
فرمانده انتظامی استان از واژگونی قایق حامل 25 نفر از نیروهای محلی کمک رسان در مناطق سیل زده و جان باختن 2 نفر در شهرستان "گمیشان" خبر داد.







سردار "علی اکبر جاویدان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری میار، در تشریح این خبر گفت: شب گذشته قایق حامل 25 نفر از اهالی شهرستان "گمیشان" که برای ایمن سازی کانال های آب به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به مناطق مسکونی، مشغول فعالیت بودند واژگون شد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: بلافاصله پس از این حادثه پلیس و سایر تیم های امدادی در محل حاضر و عملیات جستجو را آغاز کردند که با تلاش های صورت گرفته، 19 نفر از سرنشینان قایق در مدت کوتاهی نجات داده شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این حادثه دلخراش 2 نفر جان باختند و تلاش ها برای یافتن 4 مفقودی دیگر ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان برای ایمن سازی رودخانه های اطراف محل زندگی خود در مقابل خطرات سیلاب، از سازمان های امدادی کمک گرفته و به هیچ عنوان بدون هماهنگی با مسئولان مربوطه اقدامی انجام ندهند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید