یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » بررسی قصور دستگاه ها در وقوع سیل چه دردی دوا می کند/ آیا اطلاع رسانی هم می شود؟

بررسی قصور دستگاه ها در وقوع سیل چه دردی دوا می کند/ آیا اطلاع رسانی هم می شود؟

0
358
کد خبر: 25472
میار: در حالی برخی مقامات از بررسی قضائی برای مشخص شدن قصور دستگاه های مختلف در حادثه سیل اخیر خبر داده اند که انتظار می رود مانند موارد قبلی، پرونده بدون هیچگونه بررسی بسته و کنار گذاشته شود، مانند پلاسکو، مانند سانچی و مانند هزاران مورد دیگر که مردم هنوز هم نمی دانند مقصر اصلی این حادثه ها چه کسانی و چه دستگاه هایی هستند و چه کسانی پاسخگوی خون افراد بیگناه ریخته شده اند.
به گزارش میار به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، قاضی سراج که از صبح یکشنبه هفته جاری وارد استان گلستان شده است در ادامه سفر از مناطق سیل‌زده آق‌قلا در استان گلستان بازدید کرد و ضمن همدردی با مردم حادثه دیده، با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشکر از حضور در صحنه نیروهای جهادی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تأکید بر ضرورت یک مدیریت واحد در بحران، افزود: حضور ناهماهنگ و پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، وقفه ایجاد کند. اولویت اول رفع مشکلات اولیه مردم حادثه دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به بهانه همراهی مسئولین کشوری از رسیدگی فوری به نیازهای اولیه مردم سیل‌زده غفلت کند.

قاضی سراج گفت: به زودی گزارش دقیق و جامعی از حادثه اخیر و میزان قصور هر یک از دستگاه‌های مربوطه تقدیم رئیس قوه قضائیه می‌شود.

به گزارش میار، البته انتظار می رود اینگونه اظهارات مانند گذشته که برای مردم مانند قرص های مسکن استفاده دارند، کمی بعد از یاد بروند و هیچگونه شفاف سازی در رابطه با قصور دستگاه های مربوطه در این حادثه نیز نشود. بارزترین این حوادث ماجرای پلاسکو بود که هیچگاه مشخص نشد چه کسی در آن فاجعه چه مقدار تقصیر داشت.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید