جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » فوری: 242 قزوینی توسط پلیس دستگیر شدند

فوری: 242 قزوینی توسط پلیس دستگیر شدند

0
274
کد خبر: 25332
میار: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی و دستگیری 242 نفر از آغاز طرح نوروزی 98 خبر داد.

سرهنگ "سید مجتبی اشرفی"، در گفت و گو با خبرنگار میار، در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی استان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاک سازي مناطق آلوده شهر، طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی را در استان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: از242 نفر دستگیری در اجرای این طرح ها، 59 نفر سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند و 122 معتاد متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت های خرد شناسایی و دستگیر و برای نگهداری به کمپ ها معرفی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: از آغاز طرح نوروزی، طرح های انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم تشدید و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در این ایام تقویت و حضور ماموران انتظامی در محله ها و استفاده از توان و ظرفیت پلیس های افتخاری پر رنگ تر شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:: مشارکت مردمی و توجه به هشدارهای پلیس یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری کند که لازم است مردم فرصت ارتکاب جرم را با رعایت هشدار های انتظامی و همکاری با پلیس از مجرمان سلب و زمینه ارتقاء احساس امنیت را بیش از پیش فراهم کنند.

سرهنگ اشرفی بیان داشت:طبق برآوردهای انجام شده حجم سفر های نوروزی افزایش چشمگیری داشته و با توجه به تلاش پلیس در ایجاد فضایی امن و آرامش در جامعه، تماس های حاصل شده توسط مردم با سامانه 197 و تقدیر از عملکرد پلیس، روحیه کارکنان را برای انجام خدمات مضاغف و مناسب به شهروندان ارتقا بخشیده است.

وی یادآور شد: آنچه ما حین انجام ماموریت جه در حوزه انتظامی و چه در حوزه تامین امنیت جاده ها شاهد آن هستیم اعتماد زاید الوصفی است که مردم نسبت به نیرو های خدوم نیروی انتظامی دارند و علاوه بر رعایت قوانین و مقررات توسط شهروندان و هموطنان، نشان دهنده این موضوع است که مردم و پلیس عزم خود را برای نوروزی پر نشاط در سایه نظم و قانون مداری جزم کرده اند.

دسته بندی: حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید