یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » فوری: کشته شدن فجیع دو کودک در استان گلستان+ جزئیات

فوری: کشته شدن فجیع دو کودک در استان گلستان+ جزئیات

0
514
کد خبر: 25250
میار: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از جان باختن کودک 5 ساله بر اثر سیلاب و ریزش منزل مسکونی در شهرستان "مینودشت" خبر داد، همچنین فرمانده انتظامی کلاله نیز گفت: ریزش دیوار در یکی از محلات این شهرستان، جان کودک 2 ساله را گرفت.

جان باختن کودک پنج ساله

سرهنگ "حسین پهلوان دلیر" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری میار در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش آوار منزل مسکونی در یکی از روستاهای مینودشت، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل، مشاهده شد یک منزل مسکونی به علت سیلاب شدید ریزش کرده و 3 نفر از اعضاء خانواده زیر آوار گرفتار شده اند.

سرهنگ پهلوان دلیر ادامه داد: با تلاش های پلیس و سایر عوامل امدادی، کار آوار برداری آغاز و هر 3 عضو خانواده به مراکز درمانی اعزام شدند که متاسفانه دختر بچه 5 ساله این خانواده به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارها و توصیه های ایمنی را جدی گرفته و از اقامت در مکان های نا امن خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.

مرگ کودک 2 ساله

در ادامه سرهنگ "سیدخلیل هاشمی" فرمانده انتظامی کلاله در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری میار، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش دیوار در بخش پیشکمر شهرستان کلاله، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد کودکی 2 ساله بر اثر این حادثه به شدت مجروح که برای مداوا بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی کلاله تصریح کرد: متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات مصدوم بی نتیجه بود و کودک خردسال به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و باد شدید در سطح استان، شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید