دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » کیس AeroCool Klaw مخصوص گیمرها

کیس AeroCool Klaw مخصوص گیمرها

0
380
کد خبر: 24625
میار: AeroCool کیس گیمینگ و زیبای Klaw را معرفی کرد.

کمپانی AeroCool یک کیس جدید و البته جذاب را معرفی کرده است که برای کاربرانی که به ظاهر میز کار خود اهمیت می دهند، گزینه مناسبی خواهد بود. کیس AeroCool Klaw یک کیس در کلاس Mid Tower است.

3 عدد نوار RGB LED در جلوی کیس نصب شده است که قابل آدرس دهی هستند؛ همچنین 1 عدد فن 12 سانتی متری با RGB در پشت و 2 عدد فن مشابه نیز در بالای کیس نصب شده است که به نوارهای جلویی کیس مرتبط بوده و هماهنگ هستند. کاربران با اتصال هدرهای LED های کیس به مادربردهایی با این فناوری، می توانند نمایی هماهنگ را ایجاد کرده و ظاهر زیبایی به سیستم شما ببخشند.

کیس AeroCool Klaw می تواند میزبان حداکثر 7 اسلات توسعه و کارت گرافیک هایی به طول حداکثر 37 سانتی متر باشد. همچنین در بخش سیستم های خنک کننده CPU نیز کولرهای بادی با ارتفاع 164 میلی متر در آن جای خواهند گرفت. این کیس که تنها در رنگ مشکی عرضه می شود، می تواند پذیرای مادربردهای ATX/micro-ATX/mini-ITX باشد.

در بخش ذخیره سازی نیز حداکثر 2 درایو 3.5 اینچی و 6 درایو 2.5 اینچی در آن جای خواهد گرفت. به هر حال خبری از جایگاه ODD در کیس AeroCool Klaw وجود ندارد. در حوزه تهویه گرهای مایع، می تواند از رادیاتورهای 120 و 280 میلی متری در این محصول استفاده نمایید. در پنل فرمان کیس افزون بر درگاه و کلیدهای پاور مرسوم، یک کلید مدیریت LED نیز خواهید دید.
کلید واژه ها:
کیس AeroCool Klaw, AeroCool Klaw
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید