دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » با بهانه ازدواج مرا به خانه اش برد و در آنجا به همراه پسرعمه اش دو نفره مرا...+ تصوير

با بهانه ازدواج مرا به خانه اش برد و در آنجا به همراه پسرعمه اش دو نفره مرا...+ تصوير

0
521
کد خبر: 24571
میار: دختري كه طي آشنايي با پسري جوان در اينستاگرام، مدتي با وي دوست بود؛ با حضور در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران، از او و پسرعمه اش به اتهام تجاوز به عنف شكايت كرد.

به گزارش میار، چندي پيش بود كه دختر جواني در حاليكه اشك از چشمانش جاري بود، در برابر قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك تهران قرار گرفت و در متن شكايت خود گفت: من مدتي پيش با پسري كه دوران سربازي خود را مي گذراند آشنا شدم. وي مدعي بود قصد ازدواج با من را دارد و يك روز با اين وعده هايش مرا خام كرد و به خانه اي در محدوده نيروي هوايي تهران برد. در آنجا قرار بود مرا با خانواده اش آشنا كند اما متوجه شدم كه پسرعمه اش را نيز به آنجا آورده و قصد دارند با من به زور رابطه برقرار كنند. به آنها التماس كردم كه با من كاري نداشته باشند و بگذارند من بروم اما آنها به من رحم نكردند و در همانجا دو نفره به من تجاوز كردند.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده، دستورات لازم براي مشخص شدن حقيقت ماجرا از سوي قضات صادر و شاكي به پزشكي قانوني رفت و در آنجا نيز تحت معاينه قرار گرفت. روز گذشته هر دو متهم با دستور قضائي به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فراخوانده شدند و در حاليكه مامور اداره آگاهي نيز آنها را بدرقه مي كرد در جايگاه محاكمه قرار گرفتند.

ابتداي امر متهم اصلي به جايگاه فراخوانده شد و بعد از شنيدن شكايت شاكي و در حاليكه با توجه به مدارك موجود در پرونده مانند گواهي پزشكي قانوني، فيلم و تصاوير مربوطه لب به اعتراف گشود و اذعان داشت: قبول دارم كه كار اشتباهي كرده ام اما نمي خواستم كه چنين كاري انجام دهم و شيطان مرا وسوسه كرد.

وي ادامه داد: ارتباط من و اين خانم 21 ساله در اينستاگرام آغاز شد. اولين بار در دايركت اينستاگرام با هم آشنا شديم و با هم صحبت كرديم كه مشخص شد او نيز ميل دارد مرا ببيند و با هم آشنا شويم. سر قرار رفتيم و طي چند قرار ديداري با هم در خانه عمويم قرار گذاشتيم. در آنجا نيز با او رابطه برقرار كردم و هيچ زور و اكراهي در كار نبود. خودش با پاي خودش به خانه عمويم آمده بود و از آنجايي كه عمويم كارش شيفتي است در خانه حضور نداشت. در همان فيلم ها و عكس هايي كه از گوشي ام كشف و ضبط شده است متوجه اين موضوع خواهيد شد كه او خودش مي خواست وگرنه من هم سرباز بودم و هم در اسنپ كار مي كردم و اصلا وقت اين كارها را نداشتم اما خودش با من دوست شد و بعد از آن با هم ديگر دو سه بار رابطه برقرار كرديم.

در ادامه متهم رديف دوم در جايگاه محاكمه ايستاد و در حاليكه مدعي بود حرف هاي پسر دايي اش واقعيت دارد گفت: من اين خانم 21 ساله را از داخل فالوئرهاي پسردايي ام شناختم و خودش به من پيشنهاد رابطه داد. باور كنيد تمام ادعاهايي هم كه مطرح كرده دروغ است. او خودش از من آدرس گرفت و با كرايه كردن يك اسنپ به منزل من آمد و بعد از آن با هم سه الي چهار بار رابطه برقرار كرديم كه طي اين سه الي چهار بار رابطه، حتي خودش به من پيشنهاد مي داد كه اگر مي تواني به دوستانت نيز بگو بيايند و... ! من واقعا فكر نمي كردم كه او قرار است به زودي از من و پسردايي ام به اتهام تجاوز به عنف شكايت كند و باور بفرماييد كه هم من و هم پسردايي ام بيگناه هستيم. من تازه سربازي ام تمام شده، امتحان آتش نشاني نيز داده ام و مواقعي نيز در اسنپ به عنوان مسافركش كار مي كنم. آنقدر سرم شلوغ است كه اصلا به اين دختر فكر هم نمي كردم چه برسد كه بخواهم او بيايد با من دوست شود. همه چيز با ميل و علاقه خودش بود.

در انتهاي رسيدگي به اين پرونده هر دو متهم با قرار وثيقه دو ميليارد ريالي روانه زندان شدند و به دستور قاضي اصغر عبداللهي تحقيقات دقيق براي مشخص شدن حقيقت ماجرا كليد زده شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید