یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » مهسا در فلاح گمشد/ پلیس تهران خبر داد+ تصویر

مهسا در فلاح گمشد/ پلیس تهران خبر داد+ تصویر

0
427
کد خبر: 24282
میار: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از کشف پرونده فقدان دختر 5 ساله به نام مهسا در محدوده خیابان فلاح خبر داد .
ساعت 17:00روز دوشنبه مورخه 06/12/1397 یکی از شهروندان منطقه فلاح با مراجعه به کلانتری 149 امامزاده حسن از فقدان دختر 5 ساله اش به نام مهسا خبر داد .
پدر مهسا در اظهاراتش به مأموران گفت : من به عنوان کارگر فضای سبز در پارک کار می کنم . امروز مهسا به همراه خواهر 3 ساله و برادر 8 ساله اش به پارک آمد ؛ آنها مشغول بازی کردن بودند و من نیز طبق مشغول کار کردن شدم . زمانیکه برای سرکشی به بچه ها به محل بازی کردن آنها رفتم متوجه شدم که مهسا داخل پارک نیست ؛ به سرعت موضوع را با همسرم مطرح کرده و بچه ها را به او دادم و خودم در داخل پارک و خیابان های حوالی پارک به دنبال مهسا گشتم اما تاکنون نتوانستم او را پیدا کنم .
با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و با تشکیل پرونده فقدان کودک ، تحقیقات میدانی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار گرفت .
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته محدوده ی پارک بویژه دوربین های یک مرکز تجاری موفق به شناسایی تصویر مهسا شدند که به تنهایی در خیابان اصلی محدوده پارک تردد می کرد .
با اطمینان از این موضوع که هیچگونه کودک ربایی صورت نگرفته ، اقدامات مشترک کارآگاهان اداره یازدهم و مأموران کلانتری امامزاده حسن به صورت گشت زنی در منطقه آغاز شد و سرانجام مهسا ساعت 11 مورخه 07/12/1397 در منطقه فلاح پیدا شد .
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر پیدا شدن مهسا گفت : با پیدا شدن مهسا بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد ؛ برابر اعلام تیم پزشکی بیمارستان مشخص شد هیچگونه آسیب بدنی به این دختربچه 5 ساله وارد نشده است ؛ در پایان ، با حضور پدر و مادر مهسا در کلانتری 149 وی به خانواده اش تحویل داده شد  
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید