یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » دو هفته از گمشدن مجتبي گذشت/ هيچكس از او خبري ندارد+ تصوير

دو هفته از گمشدن مجتبي گذشت/ هيچكس از او خبري ندارد+ تصوير

0
755
کد خبر: 23940
میار: مجتبی نعمتی کشتلی از اهالی بابل مازندران است. او 10 سال سن دارد و روز چهاردهم ماه بهمن برای رفتن به مدرسه از خانه خارج می شود که بعد از آن دیگر کسی از او خبری ندارد. اینها را خانواده اش با ما در میان گذاشته اند. البته آنها مدعی هستند پسرشان اگرچه برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده بود اما حتی به مدرسه هم نرفته بود، اثبات این حرفشان هم صحبت های دوستان مدرسه ای مجتبی است و باید این را هم اضافه کنیم که او، همان روز گمشدن اش، حوالی ساعت یک و نیم بعد ازظهر روبروی خانه سالمندان بابل دیده شده است. اینکه او در آن حوالی چه کار داشته را کسی نمی داند اما فردی که عکس های او را در اعلان گمشدگان که توسط خانواده اش در سطح شهر پخش شده، دیده است، مدعی بود مجتبی را همان حوالی خانه سالمندان بابل مشاهده کرده در حالیکه با همان لباس های مدرسه اش در آنجا می چرخیده است.
خانواده او برایش نگران می باشند و تا به الان برای پیدا شدن مجتبی اقدامات لازم مانند مراجعه به پلیس و تشکیل پرونده فقدان، مراجعه به بیمارستان های اطراف و بررسی افراد گمشده ای که توسط مراجع انتظامی پیدا شده را انجام داده اند اما از مجتبی تا به الان هیچ خبری نشده است و دوستانش نیز از او بی خبر می باشند.
خانواده این پسربچه بابلی با اعلام دو شماره تلفن 09119104179 و 09117132210 از شهروندان گرامی درخواست داشتند که در صورت دیدن مجتبی آنها را نیز در جریان ماجرا قرار دهند تا خانواده ای از نگرانی در بیاید.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید