شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل سال جاری میلادی معرفی می‌شوند

پیکسل 3 لایت و پیکسل واچ گوگل سال جاری میلادی معرفی می‌شوند

0
269
کد خبر: 23557
میار: گوگل اعلام کرده است که گوشی هوشمند پیکسل ۳ لایت و ساعت هوشمند پیکسل واچ خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهد کرد. براساس گزارش Nikkei Asian Review، انتظار می‌رود که قیمت پیکسل ۳ لایت از آیفون XR با قیمت ۷۴۹ دلاری پایین‌تر باشد.
 

به نظر می‌رسد که گوگل برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی فشرده‌ای را در حوزه‌ی سخت‌افزار دنبال می‌کند و قصد دارد با سرمایه‌گذاری روی گوشی ‌هوشمند میا‌ن‌رده‌ی پیکسل، بتواند گوی سبقت را از اپل برباید و در بازارهای در حال توسعه برای دستگاه میان‌رده‌ی خود سرمایه‌گذاری کند.

پیش از این نیز گزارش‌های مشابهی از سوی وبسایت خبری 9to5Google منتشرشده بود و طرح شدن چنین موضوعاتی دور از ذهن و غیرمنتظره نیست. پیش از این ویدئو و تصاویر فاش‌شده‌ی مختلفی از پیکسل ۳ لایت منتشر شده است. اواخر دی‌ماه، پیکسل ۳ لایت گوگل در ویدئویی زودتر از موعد رونمایی رویت شد. پیش‌تر نیز در آذرماه‌، ویدئو و تصاویر جدیدی از پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال رویت شد.

باتوجه به اخباری که تاکنون از میان‌رد‌ه‌ی بعدی گوگل به‌اشتراک گذاشته شده است، انتظار می‌رود پیکسل ۳ لایت با نمایشگر ۵.۶ اینچی IPS، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و تراشه‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ کوالکام به بازار عرضه شود. همان‌طور که گفته شد، Nikkei Asian Review ادعا می‌کند گوگل پیکسل ۳ لایت قیمت پایین‌تری نسبت به گوشی اقتصادی آیفون XR اپل با قیمت ۷۴۹ دلار خواهد داشت. گزارش‌های قبلی 9to5Google و گزارش اخیر وبسایت اندروید پلیس نیز حاکی از آن است که ورایزون، اپراتور تلفن همراه ایالات متحده از فروش پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود فصل بهار این دو گوشی هوشمند ازطریق ورایزون به‌فروش برسند. پیش‌تر نیز گفته شده بود که گوگل نسخه لایت گوشی‌های پیکسل را اوایل بهار توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه می‌کند.

 
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید