یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » آخرین اعترافات تروریست های دستگیر شده در جنوب ایران/ شهادت قطعی ۴ نفر در کارنامه این افراد + فیلم

آخرین اعترافات تروریست های دستگیر شده در جنوب ایران/ شهادت قطعی ۴ نفر در کارنامه این افراد + فیلم

0
342
کد خبر: 23493
میار: پلیس استان خوزستان موفق به دستگیری عوامل حمله تروریستی در بندر امام خمینی(ره) شد.



به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ یک منبع آگاه برخی اعترافات اعضای گروه تروریستی ماهشهر را که در هفتم بهمن ماه امسال ۲مامور انتظامی این شهرستان را به شهادت رساندند را اعلام کرد.

این منبع که خواست نامش در خبر ذکر نشود ظهار داشت: اعضای این گروه ۹ نفره اعتراف کردند که در ۲۱ آبان ماه سال جاری نیز ۲ بسیجی در شهر آبادان را نیز به شهادت رسانده اند. همچنین اعضای این گروه تروریستی اعتراف کردند که ایستگاه تقلیل گاز شهر خرمشهر را نیز اخیرا منفجر کرده اند و هدفشان هم صرفا ایجاد نا امنی بوده است.

بامداد یکشنبه هفتم بهمن ماه سال جاری این افراد در بلوار آیت الله خامنه ای بندرامام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر خودروی گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.
در این حادثه یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوانیکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر ، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید