جمعه، 15 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » راز دو مرد متوهم در خانه متروک چه بود/ کلانتر هفت چنار برملا کرد

راز دو مرد متوهم در خانه متروک چه بود/ کلانتر هفت چنار برملا کرد

0
323
کد خبر: 23144
میار: رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری سارقان موتورسیکلت و لوازم خودرو در محدوده خیابان کمیل در یک خانه متروکه خبر داد.
سرهنگ قدرت الله زمانیان در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 16 روز دهم ماه جاری، ماموران حین گشت زنی های خود در خیابان کمیل به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفیدرنگ دو ترکه با پلاک مخدوش مشکوک می شوند که در حال زاغزنی در کوچه ای بودند.
وی ابراز داشت: پس از صدور دستور ایست به دو مظنون، آنها اقدام به فرار می کنند که با هماهنگی با مرکز پیام، تعقیب و گریز انجام می شود و این موتورسیکلت در کوچه ای گیر می افتد که یکی از متهمان این پرونده زمینگیر و دستگیر می شود و دیگری وارد خانه ای می شود که درب آنجا باز بوده و به محض ورود در را نیز از پشت قفل می کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: اهالی محل در مراجعه به ماموران مدعی می شوند این مکان پاتوق سارقان و موادفروشان محله می باشد که آنها در اینجا اعمال مجرمانه خود را مرتکب می شوند.
وی گفت: به محض مشخص شدن این موضوع، تیم عملیات کلانتری در محل حاضر می شود و با توجه به حصول اطمینان از وجود اموال مسروقه در این مکان، انجام هماهنگی های قضائی صورت می گیرد و دستور ورود به خانه نیز صادر می شود.
وی در ادامه گفت: با ورود به مخیفگاه متهم متواری، ماموران عملیات کلانتری به پشت بام خانه رفته و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را که بالای پشت بام مخفی شده بود دستگیر می کنند و با انجام تجسس در خانه متروکه که خالی از سکنه بود، در طبقه همکف یک تنه موتورسیکلت از نوع  NS کشف می شود.
وی بیان داشت: با ادامه تجسس ها، تعدادی گواهینامه و کارت های هویتی مربوط به موتور سیکلت های سرقت شده کشف و همچنین اموال مسروقه شامل قطعات مختلف جانبی سرقتی موتورسیکلت و تعداد 19 عدد پنل و ضبط خودرو نیز کشف می شود.
وی ادامه داد: با توجه به شواهد موجود مشخص می شود متهمان با سواستفاده از موتورسیکلت های سرقتی، پلاک آنها را با برش دادن اعدادشان خرد کرده و پلاک های جدید می ساختند تا به این شکل آنها را نیز به افرادی به فروش برسانند.
وی افزود: اقدامات مجرمانه این افراد تنها به سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت ختم نشد و همچنین مقدار 200 گرم مواد مخدر از نوع حشیش به همراه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد که نشان از انجام خرید و فروش موادمخدر در این محل داشت.
وی ادامه داد: همچنین سه عدد پلاک موتورسیکلت سرقتی دیگر نیز کشف شد که با فراخوان مالکین به کلانتری، آنها ضمن ورودشان سارقان را مورد شناسایی قرار دادند و از آنها شکایت خود را مطرح کردند.
بنابراین گزارش، متهمان که هر دو حدودا 40 ساله و مصرف کننده موادمخدر بودند، در همان ابتدای بازجویی به ده فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند، گفتنی است از متهمان یک عدد بیسیم سرقتی نیز به همراه یک قبضه سلاح سرد کشف شده است!
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید