یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » عجيب: سارق سابقه دار دست مامور پليس را گاز گرفت/ خون بند نمي آيد!

عجيب: سارق سابقه دار دست مامور پليس را گاز گرفت/ خون بند نمي آيد!

0
306
کد خبر: 23063

میار: رئیس کلانتری 160 خزانه از دستگیری مرد معتادی خبر داد که در پس از 11 سال حبس توانسته بود مرخصي بگيرد كه در اين ايام باز هم مرتکب سرقت شد.

به گزارش میار، سرهنگ چنگيز ايدون در تشریح این خبر بیان داشت: پنجشنبه هفته گذشته طی مراجعه يكي از شهروندان که مدعی بود پرايدش كه در محله خزانه پارک بوده را سرقت کرده‌اند، گشت‌های انتظامی به طور محسوس و نامحسوس فعال می‌شوند. شاکی مدعی بود صبح زود متوجه مي‌شود ماشين‌اش به سرقت رفته است که با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص می‌شود پنج و نيم الي شش صبح خودروی پراید سفید رنگ شاکی به سرقت رفته است. چند ساعتی از فعال شدن گشت‌های پلیسی برای کشف این خودروی سرقتی نگذشته بود که يكي از خودروهاي گشت، در شهرک بعثت به يك پرايد سفيد رنگ فاقد پلاك مظنون مي‌شود که راننده و یک نفر همراهش، پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار مي‌كنند. پس از حدودا 10دقیقه تعقيب و گريز پلیسی بالاخره خودرو متوقف مي‌شود و این بار سارقان به صورت پياده اقدام به فرار مي‌كنند كه ماموران آنها را در كوچه‌ای گیر می‌اندازند و به دنبال متهمان مي‌دوند. داخل کوچه هر دو سارق توسط دو تن از ماموران که یکی از آنها سرباز بوده است زمينگير مي‌شوند اما سارقان این بار شروع به درگيري فيزيكي با ماموران مي‌كنند و  دست سرباز را صدمه می‌زنند كه به درمانگاه منتقل می‌شود. هر دو متهم پس از دستگیری به كلانتري دلالت  داده شدند و در كلانتري شماره تنه موتور استعلام گرفته و مشخص شد همان خودروی سرقتی است که پلیس به دنبال آن بوده‌. در ادامه پلاک خودرو نیز زير كفي ماشين کشف می‌شود و به گفته خود متهمان آنها برای ارتکاب به سرقت لوازم خودرو به چنین کاری دست زده بودند. متهم رديف اول که فردی 30 ساله است در اعترافات خود مدعی شده  روز گذشته بعد از 11 سال حبس با وثیقه یک میلیارد تومانی  که پدرش برای او گذاشته به مرخصی آمده بود که در مدت مرخصی خود تصمیم می‌گیرد با دوست 31 ساله‌اش اقدام به سرقت لوازم خودرو کند. متهم گمان می‌کرد اگر با خودروی سرقتی اقدام به سرقت لوازم خودرو کند هیچگاه شناسایی نخواهد شد.

بنابراين گزارش، متهم فراري براي اينكه توسط ماموران بازداشت نشود، دست مامور كلانتري را با چنان شدتي گاز مي گيرد كه هنوز مامور كلانتري در بيمارستان بستري است و تا مدت يك روز خون دستش بند نمي آمده است!
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید