دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کامپیوترهای گیمینگ msi با پردازنده های نسل ۹ اینتل در راه بازار

کامپیوترهای گیمینگ msi با پردازنده های نسل ۹ اینتل در راه بازار

0
317
کد خبر: 22949
میار: کامپیوتر گیمینگ و حرفه ای MSI Infinity X با پردازنده های نسل 9 اینتل و سخت افزارهای جدید رونمایی شد

یکی از کامپیوترهای پر فروش بازار، MSI Infinity X نام دارد که ام اس آی همواره با بروزرسانی آن با سخت افزارهای جدید، MSI Infinity X را راهی بازار می سازد. اینبار شاهد پیشرفته ترین نوع Infinity X هستیم. کامپیوترهای Infinity X به واقع مدل های مخصوص بازی و آماده ای هستند که از سوی MSI برای عرضه در بازار های جهانی آماده شده اند.

پشتیبانی از RGB Mystic Light درون و بیرون این کامپیوتر را زیباتر کرده است؛ در جلوی کیس نیز نوارهای LED تنیده شده و زیبایی آن را دوچندان کرده اند. اینبار از سیستم تهویه هوشمند Silent Storm Cooling 3 در این مدل استفاده شده است و پردازنده نیز با خنک کننده مایع تهویه می گردد.

قدرتمند ترین پردازنده دسکتاپ جهان با نام i9-9900K در این مدل استفاده می شود؛ MSI Infinity X ضمن استفاده از پردازنده نسل 9 اینتل، با کارت گرافیک پیشرفته و جدید GeForce RTX 2080 Ti Ventus به سراغ بازی ها خواهد رفت. این کارت گرافیک تولید شرکت MSI است.

با توجه به پیکربندی های متفاوت در MSI Infinity X، منابع تغذیه 550 وات و یا 850 وات در آن نصب خواهند شد؛ همچنین یک مادربرد با تراشه Z370، امکان پشتیبانی از رم های DDR4 با فرکانس حداکثر 2666 مگاهرتز، شبکه بدون سیم با کنترلر Intel، یک درایو SSD M.2، امکان استفاده از یک ذخیره ساز 2.5 و 2 ذخیره ساز 3.5 اینچی نیز دیگر ویژگی های MSI Infinity X به شمار می روند. اگر به دنبال یک کامپیوتر کامل و آماده با ویژگی های خاص و نرم افزارهای حرفه ای هستید، MSI Infinity X می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد که خریداران را تا سالها از خرید یک سیستم جدید بی نیاز می کند.
منبع:
مجله سخت افزار
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید