شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » جریانی به دنبال تصاحب کرسی وزارت ارشاد !

جریانی به دنبال تصاحب کرسی وزارت ارشاد !

0
310
کد خبر: 22840
میار: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است جریانی شایعه استعفای صالحی را به راه انداخته که به دنبال به دست آوردن کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره شایعه استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسانی که شایعه استعفای صالحی را مطرح می‌کنند، به دنبال حذف او و گرفتن کرسی وزارت وی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه رابطه میان صالحی و روحانی کمی شکرآب است ولی درباره استعفای وی چیزی نشنیده‌ام.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص اخباری که از جلسه وی و الیاس حضرتی و کواکبیان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پذیرش گزینه مورد نظر ایشان در سمت معاونت مطبوعاتی منتشر شده، توضیح داد: پیش از این توافق شده بود که من و آقایان علی مطهری و احمد مازنی هر هفته با وزیر فرهنگ پیرامون موضوعات مشترک جلسه‌ای داشته باشیم که این جلسه دیروز برگزار شد و البته آقایان الیاس حضرتی و مصطفی کواکبیان هم که از همکاران رسانه‌ای هستند، در آن حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه موضوع جلسه درباره مسائل و مشکلات و بودجه حوزه فرهنگ بود، ادامه داد: در این جلسه درباره چرایی استعفای معاون مطبوعاتی و ضرورت تسریع در انتخاب معاون جدید صحبت شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: صالحی گفت رییس جمهور از فضای رسانه‌ای ناراضی است.

وکیلی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان حاضر در جلسه فردی را به وزیر برای معاونت معرفی کرده‌اند، گفت: ما اصلا برای معرفی فردی نرفته بودیم و در این جلسه بحث‌های کلی مطرح شد.

عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات در تحلیل شایعاتی که در خصوص محتوای این جلسه منتشر شده، توضیح داد: جریانی این بحث‌ها را مطرح کرده که به دنبال حذف صالحی و به دست آوردن کرسی وزارت وی است؛ یعنی این موضوعی را که به ما نسبت دادند، همان جریانی به راه انداخته که در پشت صحنه به دنبال حذف صالحی است و برای فرار به جلو این مباحث انحرافی را طرح کردند.
 
دسته بندی: فرهنگی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید