یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » مرد پيازفروش در شهر ري با يك سيخ كباب كشته شد

مرد پيازفروش در شهر ري با يك سيخ كباب كشته شد

0
373
کد خبر: 22796

میار: مردي كه يك پياز فروش بساطي را به قتل رسانده بود ديروز صبح براي بار سوم در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

رسيدگي به اين پرونده از دو سال پيش و در جريان يك فقره درگيري منجر به قتل بين دو پيازفروش آغاز شد. اين دو پيازفروش كه در خيابان دولت آباد اقدام به فروش بار مي‌كردند، بر سر قيمت با يكديگر درگير شده بودند و در اين جريان متهم 33 ساله با فرو كردن يك عدد سيخ كبابي، مقتول 22 ساله را به قتل مي‌رساند.

پدر مقتول مدعي‌است كه دفاع مشروع در اين پرونده جايگاهي ندارد، چراكه متهم به عمد يك سيخ كباب را محكم دور دست خود پيچيده و با نيروي تمام وارد سينه پسرش كرده است.

ديروز صبح براي بار سوم اين پرونده از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض گرفته شد و پرونده براي رسيدگي اين بار در اختيار شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران قرار گرفت. در اين جلسه كه به رياست قاضي زالي و مستشاري قاضي دلداري برگزار شده بود ابتداي جلسه اولياي دم براي متهم درخواست قصاص كردند و مدعي شدند خانواده متهم با ترساندن شهود باعث شده‌اند آنها شهادت خود را در پرونده پس بگيرند.

در ادامه متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: پشيمان هستم. قبول دارم كه قتل كرده‌ام اما قصد كشتن‌اش را نداشتم. او پياز را ارزان مي‌داد و همين باعث شد كه مشتريان از من رويگردان شوند و هرچه با او صحبت مي‌كردم موضوع را قبول نمي‌كرد تا اينكه با يكديگر درگير شديم و او چوب كشيد و من هم چون ترسيده بودم سيخ كبابي كه هميشه همراهم بود را برداشتم كه ضربه‌ام صاف به قلبش اصابت كرد درحالي‌كه من قصد كشتن او را نداشتم.

در انتها قضات براي بار ديگر وارد شور شدند تا براي متهم پرونده تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید