پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پشت پرده لاستیک خودروهای اره شده شهروندان تهرانی کشف شد

پشت پرده لاستیک خودروهای اره شده شهروندان تهرانی کشف شد

0
334
کد خبر: 22465
میار: جانشین رئيس پليس پيشگيري پایتخت، از دستگيري سه متهم در محله نامجو خبر داد که به خاطر اختلاف بر سر جای پارک خودرو، لاستيك خودروهاي همسایگان را با سلاح سرد پاره کرده بودند.
 
سرهنگ "جليل موقوفه اي" در تشريح اين خبر به پایگاه خبری پلیس، گفت: چندی پیش 10 تن از شهروندان ساكن كوچه اي در محله نامجو، ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از پاره شدن لاستیک خودروهای خود که به طرز مشکوکی صورت گرفته بود، شکایت کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: اين شهروندان مدعي بودند شب گذشته خودروي خود را در كوچه پارك كرده اند اما هنگام صبح وقتي قصد رفتن به محل کار خود را داشتند، متوجه شدند لاستیک خودروهایشان با وسیله ای تیز بریده و پاره شده است.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، سريعا تيم عمليات كلانتري 106 نامجو، وارد عمل شدند و با بررسي دوربين هاي مداربسته نصب شده در محل و همچنين تحقيقات فني، سه متهم اصلی این پرونده که در يكي از خانه هاي مجردی همان كوچه سكونت داشتند، مورد شناسايي قرار گرفتند.
کلانتر محله نامجو، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی هر سه متهم این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودروهای شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه ها بر سر جاي پارك خودرو، دست به چنين كاري دست زده اند.
گفتنی است، با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.
دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید