یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » خود را خادم و خدمتگزار خانواده های معظم شهدا می دانیم / رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ مطرح كرد

خود را خادم و خدمتگزار خانواده های معظم شهدا می دانیم / رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ مطرح كرد

0
350
کد خبر: 22354

میار: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با حضور در جمع خانواده مکرم شهید"فرهاد حاج محمدی"، شهدا را مایه عزت و آبروی کشور خواند.

به گزارش پایگاه خبری نيك رو، سردار "علیرضا لطفی" در دیدار با خانواده شهید مکرم شهید سروان "فرهاد حاج محمدی"، با اشاره به اینکه شهدا مایه عزت و آبرو برای کشور هستند، گفت: شهیدان با خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ثبات و آرامش ایران اسلامی مدیون ایثار گری و از خود گذشتگی شهیدان است.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به اینکه شهیدان از جان شیرین خود گذشتند تا دشمنان را از حدود و ثغور کشور دور کنند، عنوان داشت: شهیدان علاوه بر اینکه در اعلاء علیین عرش الهی، در نزد پروردگار خود روزی می خورند بنا بر نص صریح کلام وحی، زنده اند و همچنانکه خداوند می فرمایند، گمان نکنید آنانکه در راه خداوند کشته می شوند جزو مردگانند بلکه زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی، با تاکید به اینکه خیر و برکت شهدا در زندگی خانواده معظم آنها کاملا مشهود و محسوس است، چرا که شهدا ناظر و شاهد ما هستند و هرگز از ما غافل نیستند و همواره در شرایط سخت می توان به آنها تمسک جست، افزود: شهیدان از آنجاییکه از شیرین تر و بهترین دارایی خود که همان جان خود بود برای خدا و در راه خدا گذشتند، خداوند هم عزتی ابدی به آنها ارزانی داشت.

سردار لطفی، با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا در حقیقت، اسوه های صبر و پایداری و بزرگ منشی هستند، عنوان داشت: ما خود را خادم و خدمتگزار خانواده های معظم شهدا می دانیم و به این خدمتگزاری افتخار می کنیم.

گفتنی است، شهید سروان "فرهاد حاج محمدی" در سال 94 و به هنگام انجام ماموریت به فیض عظمای شهادت نائل آمده بود.

دسته بندی: انتظامی / حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید