پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های سیاه » دخترم شيرخشك هم براي خوردن نداشت/ او را با روسري خودش خفه كردم+ تصوير و جزئيات دردناك

دخترم شيرخشك هم براي خوردن نداشت/ او را با روسري خودش خفه كردم+ تصوير و جزئيات دردناك

0
470
کد خبر: 22350

میار: مادر سنگدل محاكمه شد.

به گزارش میار، رسيدگي به اين پرونده از دوم اردیبهشت سال 90 در منطقه یاخچی آباد  آغاز شد. براساس اين گزارش، خانم جواني که متولد  سال 60 بود، دخترش پارمیداي یک و نیم ساله را به قتل مي رساند. علت مرگ اين دختر بچه براساس نظريه پزشكي قانوني، خفگی با روسری اعلام مي شود.

اين خانم جوان مورد معاینات پزشکی قانونی قرار میگیرد و مشخص مي شود که دچار اختلالات خلقی بوده و مسئول اعمال خودش نمي باشد اما دادگاه اين نظريه را رد مي كند و درخواست بررسي دوباره متهم را صادر مي كند.

اين بار کمیسیون پزشكي قانوني، اعلام مي كند كه متهم دچار اختلال بوده اما مسئول اعمال خودش هست. در این مدت متهم از شوهرش جدا مي شود و با مرد دیگري ازدواج مي كند و حتي دوباره بچه دار نيز مي شود تا اينكه روز گذشته جلسه رسيدگي به اين پرونده تشكيل مي شود و متهم كه از چندي پيش در بازداشت به سر مي برد براي طرح دفاعيات به دادگاه آورده مي شود.

متهم صبح روز گذشته در دفاع از خود مدعي شد: شوهر سابقم من را خیلی اذیت می کرد و کتکم می زد. او اعتياد به كراك داشت و حتي اواخر دوستانش را براي برقراري رابطه با من به خانه مي آورد. من نيز روز قبل از واقعه به مدت چندين روز غذا نخورده بودم و حتي شیرم خشک شده بود كه مجبور شدم شیرخشک به بچه بدهم و از آنجايي كه پول شيرخشك را نيز نداشتم هزينه اش را قسطي مي پرداختم تا انيكه داروخانه هم ديگر شیرخشک به من نداد. یک روز دیدم بچه ام از گرسنگی رو به موت است. 100 قرص ترامادول خوردم که خودكشي كنم و بعد هم مي خواستم بچه را خفه کنم تا زیر دست پدرش عذاب نكشد اما خودم زنده ماندم و بچه ام فوت شد. من در این سالها از شوهرم جدا و درمان شدم و با مرد ديگری ازدواج کردم و الان یک بچه یک سال و چهار ماهه دارم و یک سال و سه ماه هم هست که در زندان به سر مي برم.

در انتها قضات با توجه به شنيدن دفاعيات متهم، وارد شور شدند تا براي تعيين تكليف پرونده تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید