جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » جزئيات قتل همسر در برابر چشمان دختر شيشه اي/ پليس خبر داد+ تصوير

جزئيات قتل همسر در برابر چشمان دختر شيشه اي/ پليس خبر داد+ تصوير

0
351
کد خبر: 22343

میار: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پس از قتل همسرش با هویتی جعلی به کمپ ترک اعتیاد رفته و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده بود، خبر داد.

به گزارش میار، ساعت ۱۶ روز ۲۷‌آبان‌ماه قاضی سید سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۵‌سنایی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه که زیر زمین بزرگی در ساختمان چهار‌طبقه هشت‌واحدی بود با جسد زن ۵۵‌ساله‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت بیش از ۲۰ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول شب قبل به دست شوهر قبلی‌اش در مقابل چشمان دخترش به قتل رسیده و قاتل پس از حادثه در را روی دخترش از بیرون قفل کرده و از محل گریخته است تا اینکه ۱۵‌ساعت پس از حادثه دختر جوان موضوع را به اداره پلیس خبر می‌دهد.

یکی از مأموران کلانتری گفت: ساعتی قبل دختری تلفنی با پلیس تماس گرفت و گفت که پدرش مرتکب قتل مادرش شده و در را روی آن‌ها قفل کرده و از محل گریخته است. با اعلام این خبر به سرعت به محل حادثه رفتیم که متوجه شدیم در زیر زمین قفل و دختر نوجوان هم داخل خانه حبس شده است. وقتی در را باز کردیم با این صحنه هولناک روبه‌رو شدیم.

در بررسی‌های انجام شده، دختر خانواده به مأموران انتظامی عنوان داشت که پدرش در یک اختلاف و جر و بحث خانوادگی، مادرش را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و به قتل رسانده است.

دختر خانواده که تنها شاهد درگیری و قتل بود، در ادامه تحقیقات به کارآگاهان گفت: 10 سال پیش والدینم از یکدیگر جدا شدند، پدرم یک واحد آپارتمان مسکونی  به عنوان مهریه به مادرم داده و بنابر توصیه مشاوره خانواده، پدرم نیز در واحد مسکونی روبه‌روی مادرم ساکن شد و به این ترتیب مدتها در همان محل سکونت داشتند تا اینکه من به موادمخدر از نوع شيشه اعتیاد پیدا کردم و این مسأله به اختلاف بین پدر و مادرم منجر شد. پنج یا شش‌سال قبل دوستی داشتم که به خانه ما می‌آمد و من هم به خانه آن‌ها می‌رفتم كه او مرا تشویق کرد شیشه مصرف کنم و اعتيادم نيز از همان زمان شروع شد. پدرم در زیر زمین ساختمان‌مان زندگی می‌کرد و مادرم در طبقه دوم زندگی می‌کرد اما بهر حال پدر و مادرم متوجه شدند و پدرم دو بار هم مرا به کمپ برد و ترک کردم كه در ادامه دوباره آلوده شدم. در شب حادثه پدر و مادرم به خاطر انتقال من به کمپ ترک اعتیاد با همدیگر بحث کردند که این بحث به مشاجره و ضرب و جرح منجر شد و در نهایت پدر 55 ساله‌ام پس از رفتن به سمت آشپزخانه با استفاده از یک چاقوی بزرگ، به مادر 43 ساله‌ام حمله کرد و مادرم بر اثر ضربات وارده به قتل رسیده و در ادامه پدرم با حبس کردن من در خانه، از محل گریخت. البته پدرم خودش هم معتاد بود. او اوايل تریاک مصرف می‌کرد اما بعد شیشه‌ای شد که با مادرم نيز به همين دليل اختلاف پيدا كرد. من نيز آن شب خانه پدرم بودم که مادرم به زیر زمین آمد و خواست مرا پیش روانپزشک ببرد که همراه او نرفتم و بعد او با پدرم درگیر شد و چون درگيري شان به من ربطي نداشت من نيز در دعواي آنها دخالتي نكردم كه النهايه دعوايشان به قتل خاتمه يافت.

با توجه به اظهارات دختر خانواده و تنها شاهد قتل، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه در جریان تحقیقات مشخص شد متهم با تغییر هویت خود و استفاده از نام و هویت جعلی، توسط بستگان و دوستانش در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در فشافویه پنهان شده و زندگی مخفیانه دارد که با هماهنگی توسط مرجع قضایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل اعزام و متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از بازداشت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در تحقیقات گفت: پس از جدایی از همسرم به خاطر تنها دخترمان در واحدهای آپارتمانی نزدیک به هم در یک ساختمان زندگی می‌کردیم که در شب حادثه به خاطر انتقال دخترمان به کمپ ترک اعتیاد، کارمان به مشاجره کشید؛ در نهایت در یک لحظه عصبانیت با چاقوی آشپزخانه همسرم را به قتل رساندم و پس از ارتکاب جرم از محل گریخته و با کمک بستگان و دوستانم با جعل هویت در فشافویه به صورت پنهانی زندگی می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جرم خود با صدور قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید