یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » وقتي وارد خانه شدم ليلا با مرد غريبه بود/ او را كشتم+ جزئيات وحشتناك

وقتي وارد خانه شدم ليلا با مرد غريبه بود/ او را كشتم+ جزئيات وحشتناك

0
472
کد خبر: 22288

میار: مرد افغان که زن مطلقه ایرانی را به عقد موقت خود درآورده بود وقتی مرد غریبه‌ای را در خانه این زن دید او را کشت.

به گزارش میار، پنج سال پیش بود که کشف جسد زن جوانی در خانه‌اش کارآگاهان جنایی پایتخت را در برابر پرونده قتلی قرار داد. همسایگان این زن متوجه قتل این خانم شده بودند و وقتی پلیس را در جریان موضوع قرار داده بودند، آنها با خبردادن ماجرا به بازپرس کشیک، سریعا در محل اعلامی که خیابانی در تهرانسر بود حضور یافته و تحقیقات اولیه خود را کلید زده بودند.

از قرار مشخص بود که فردی از آشنایان این زن، شب قبل از کشف جسد وارد خانه شده و او را به قتل رسانده است. به زودی با تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت، پرده از راز شوم این قتل برداشته شد و مردی افغان بازداشت و برای انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان جنایی پایتخت قرار گرفت.

این مرد مدعی بود: چند ماه قبل از قتل با این زن آشنا شده بودم. او گفت از شوهرش جدا شده است و خودش پیشنهاد صیغه را داد و من هم چون مجرد بودم، قبول کردم او را صیغه کنم با این شرط که خرج ماهانه‌اش را هم بدهم. مدتی از این ماجرا گذشت تا اینکه یک شب وقتی به خانه همسر صیغه‌ای‌ام سر زدم، دیدم که مرد غریبه‌ای از خانه خارج شد. خیلی ناراحت شدم و وقتی همسرم در را برایم باز کرد به خانه رفتم و از او ماجرا را سوال کردم که او جواب قانع کننده‌ای به من نداد، در نتیجه تصمیم ام را گرفتم و او را خفه کردم و از محل متواری شدم تااینکه توسط پلیس بازداشت شدم.

با توجه به اعترافات صریح این مرد، کیفرخواست علیه‌اش صادر شد و پرونده در حالی که پدر مقتول برای قاتل درخواست قصاص و فرزند مقتول درخواست دیه کرده بود به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و دلیل طولانی شدن تحقیقات در این پرونده نیز، عدم دسترسی آسان به اولیای دم بود.

با این اوصاف بالاخره هفته گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی دلداری تشکیل شد و متهم در اين جلسه به طرح دفاعيات از خود پرداخت. در انتهای این جلسه، هیات قضایی وارد شور شدند تا برای تعیین سرنوشت پرونده با توجه به دفاعیات متهم و مدارک موجود تصمیم‌گیری کنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید