چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » هستی مهدوی فر؛ دختری جوان با دُز بالای کله شقی و بی تفاوتی

هستی مهدوی فر؛ دختری جوان با دُز بالای کله شقی و بی تفاوتی

0
509
کد خبر: 22229
میار: هستی مهدوی فر خیلی بازیگر باسابقه ای در سینما نیست. شاید کارنامه خلوت او هم موجب شود تا برای اطلاق صفت با تجربه به او دچار تردید شویم. با این وصف این بازیگر ۲۶ ساله بویژه از سریال «مادرانه» (جواد افشار) به این سو در نقش رها، دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده و در سکانسهای متقابلی که با مهدی سلطانی و عباس غزالی داشت، خود را به تماشاگران قبولاند و مسلط و تاثیرگذار ظاهر شد. بعد از آن اما در تلویزیون او فرصت عرض اندام چندانی نیافت. حال آنکه پتانسیل بالایش در ارائه نقش کاراکترهایی کله شق و بی تفاوت می توانست در نقشهایی مشابه دیگری پر و بال بهتری بگیرد.
او در سینما هم تاکنون در ۹ فیلم بازی کرده که هیچکدام آورده خاصی برایش نداشته اند. همین امسال فیلم «آذر»(محمد حمزه ای) که او نقشی کاملا فرعی در آن داشت، نه فروش خوبی کرد و نه نقد مثبتی گرفت. حتی فروش بالای ۱۳ میلیارد «۵۰ کیلو آلبالو» در نوروز ۹۵ هم آورده ای برای او نداشت.
مهدوی فر امسال با فیلم کنجاوی برانگیز «ماجرای نیمروز:ردخون» (محمدحسین مهدویان) در بخش رقابتی فجر امسال شرکت دارد. تصویری هم که به تازگی از او در این فیلم منتشر شده نشان از سختی های تولید دارد. نقشی که هنوز چیزی از آن نمی دانیم و مشخص نیست برای بازیگرش چه پیامدها و دستاوردهایی خواهد داشت.
او از دو سال پیش هم فیلم «لابی» (محمد پرویزی) را در نوبت اکران دارد.
منبع:بانی فیلم
 
دسته بندی: سینمای ایران / چهره ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید