دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » محاكمه دوباره مسافركش آزارگر و دوستش

محاكمه دوباره مسافركش آزارگر و دوستش

0
318
کد خبر: 21707

میار: مردي كه متهم است به همراه دوستش زني را ربوده و به خانه خود برده و مورد آزار و اذيت وحشيانه قرار داده و حتي از او فيلم تهيه كرده است در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد.

روز گذشته رسيدگي به اين پرونده در شعبه نهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدي كشكولي و مستشاري قاضي عباسي صورت گرفت.

براساس گزارش اين پرونده، خانمي جوان كه از شوهرش جدا زندگي مي‌كرده است با يك مسافركش در شهر ري آشنا مي‌شود و مدتي بعد اين راننده مسافركش او را به زور به خانه خود برده و در آنجا او را با زور چاقو و تهديد به همراه دوستش مورد آزار قرار مي‌دهند و حتي از اين كارهاي خود فيلم نيز تهيه مي‌كنند.

وقتي شاكي پرونده در اين جلسه كه به صورت غير علني برگزار شده بود در جايگاه قرار گرفت گفت: من از اين دو آقا كه مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و كتك زدند شاكي هستم.

در ادامه متهم رديف اول پرونده گفت: من با اين خانم حين مسافركشي آشنا شدم. او حتي به من نگفته بود شوهر دارد و من بعد از بازداشت شدنم متوجه اين موضوع شدم. او خودش مايل به دوستي با من و رابطه بود. آن روز هم چون مشروب مصرف كرده بودم آن اتفاق رخ داد و او را كتك زدم وگرنه من قصد تجاوز نداشتم.

دوست اين مرد نيز با تاييد صحبت‌هاي راننده مسافركش گفت: صحبت‌هاي دوستم را تاييد مي‌كنم. من واقعا آن روز به دليل مصرف مشروب در حال خودم نبودم و نمي‌دانم چه شد كه دست به چنين خطايي زدم و فكر نمي‌كردم كه او زني متاهل باشد و به تازگي فهميده‌ام كه او شوهر داشته است.

در انتها قضات وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت اين پرونده تصميم‌گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید