پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » بازداشت شرور سطح يك به جرم ضرب و جرح ماموران شهرداری

بازداشت شرور سطح يك به جرم ضرب و جرح ماموران شهرداری

0
316
کد خبر: 21700
میار: رييس پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي پایتخت، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش این محدوده، گفت: این متهم به جرم ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.
 
سرهنگ "صادق قره باقری"، گفت: در پي اطلاع از اينکه فردي در یکی از پارک های تهران اقدام به درگيري و نزاع با ماموران شهرداري کرده است، تیمی از ماموران پايگاه هشتم اين پليس، تحقيقاتي را در اين خصوص آغاز کردند.
وی افزود: در پايش هاي اطلاعاتي مشخص شد متهم که اراذل و اوباش سابقه دار است، چندی پیش با چند تن دیگر به دليل خصومت هاي شخصي درگير شده و خلال این درگیری که در پارک مذکور روی داده بود تعدادی از ماموران شهرداري را نیز که در محل حضور داشته و سعی در وساطت داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده است.
این مقام انتظامی، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مخفیگاه متهم که وی پس از درگیری در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می کرد، شناسایی شد و متعاقبا با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و او را دستگیر کردند.
سرهنگ قره باقری، عنوان داشت: متهم به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و در بررسی های انجام شده وی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.
گفتنی است، پس از دستگیری این متهم، شهردار ناحيه یک منطقه 11 نيز به خاطر عملکرد مناسب و به موقع پلیس در خصوص دستگیری سريع متهم، تقدیر و تشکر کرد و اقدامات پليس را ستودني برشمرد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید