دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کفتار سیاه از جنایات خود می گوید+ فیلم و تصویر بدون پوشش متهم

کفتار سیاه از جنایات خود می گوید+ فیلم و تصویر بدون پوشش متهم

0
2 164
کد خبر: 21621
میار: در جریان تحقیقات، جزئیات جدیدی از جرایم کفتار سیاه پایتخت فاش شد. متهم در یكی از جرایمش وارد مهدكودكی شده بود كه با مقاومت مربی زن در اجرای نقشه‌اش ناكام مانده بود. گفتنی است مقام قضائی با پخش انتشار تصویر بدون پوشش متهم نیز موافقت کرده است که در این راستا میار به وظیفه خود عمل کرده و تصویر بدون پوشش این کفتار سیاه را در سایت خود منتشر می کند.



به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ راز فعالیت‌های مجرمانه کفتار سیاه پایتخت از دو ماه پیش همزمان با شكایت چند خانواده در اداره 16 پلیس آگاهی تهران به جریان افتاد. بررسی ‌ها نشان می‌داد كه این مرد 35 ساله زمانی كه متوجه تنها بودن دختربچه‌ها در خانه‌هایشان در جنوب تهران می‌شد، به بهانه این‌كه برای پدر خانواده پول آورده، وارد خانه شده و دختران خردسال را پس از بستن دست و پاهایشان مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. او همچنین دو زن را قربانی جنایت‌های سیاه خود كرده بود.
این در حالی بود كه در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم مرتكب سرقت‌های دیگری شده كه در این پرونده‌ها، صاحبخانه‌ها ادعایی را در رابطه با تجاوز مطرح نكرده و از کفتار سیاه به اتهام سرقت شكایت كرده بودند.
ماموران همچنین با شناسایی محل‌های ارتكاب جرایم توسط متهم، راهی این محل‌ها شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد كه متهم هر بار با چهره‌ای متفاوت به محل‌های وقوع جرم می‌رفت و با كلاه گیس و سبیل مصنوعی چهره‌اش را تغییر می‌داد.
متهم به نام امیر در بازجویی‌ها به آزار و اذیت 12 دختر بچه و زن جوان اعتراف كرده این در حالی است كه تاكنون شش شاكی كه از سوی کفتار سیاه مورد تعرض قرار گرفته‌اند، شكایت خود را مطرح كرده‌اند.
متهم نیز در جریان تحقیقات گفت: اوایل امسال وقتی از زندان آزاد شدم، به كمپ رفتم اما نتوانستم اعتیاد به شیشه را ترك كنم. بعد از رهایی از كمپ سرقت و آزار و اذیت كودكان را آغاز كردم. وقتی وارد خانه می‌شدم، در كمتر 15 دقیقه جرایم سیاه و سرقت را مرتكب شده و از محل فرار می‌كردم. برای این‌كه قربانیان سر و صدا نكنند، دست و پا و دهانشان را می‌بستم. در زمان آزار و اذیت قربانیان از التماس و گریه‌های آنها لذت می‌بردم.
در ادامه تجسس‌های پلیسی در این پرونده مشخص شد، متهم یك روز وارد مهدكودكی در تهران شده كه قبل از آزار كودكان، مربی آنجا متوجه موضوع شده و با کفتار سیاه درگیر شده بود. متهم وقتی در اجرای نقشه سیاه خود ناكام ماند، از محل گریخت.
پلیس از افرادی كه در دام مرد شیطان صفت گرفتار شده‌اند خواست، برای طرح شكایت به اداره آگاهی یا دادسرای جنایی تهران مراجعه كنند و مطمئن باشند هویتشان مخفی می‌ماند. گفتنی است تصویر متهم با اجازه مقام قضائی و برای شناسایی از سوی همشهری ها و هموطنان محترم منتشر شده است.

گفت و گو با متهم

امیر تصور نمی‌كرد، راز جنایت‌های سیاهش فاش و دستگیر شود. اعتیاد شدیدی به شیشه دارد و به‌سختی روی پای خود می‌ایستد. مرد شرور سعی می‌كند خود را بی‌گناه نشان دهد، اما وقتی با قربانیانش رو‌به‌رو می‌شود، دیگر راهی برای فرار از حقیقت ندارد.
اسمت چیه؟
امیر. اما بچه محل ها «امیرو» صدام می‌کنند
چند سال داری؟
32 سال.
مجردی؟
بله. ده سال از عمرم را در زندان بودم. كار و خانه درست حسابی هم نداشتم. چطور می‌خواستم ازدواج كنم.
چند بار دستگیر شدی؟
زیاد است.  13 ساله بودم که برای اولین بار دستگیر شدم.
به چه جرمی؟
فكر كنم سرقت بود.
آخرین بار كی از زندان آزاد شدی؟
بعد از عید .
ده بار دستگیری باعث نشد از كارهای خلافت دست بكشی؟
اعتیاد داشتم و مجبور بودم برای تامین پول مواد سرقت كنم.
هر چند وقت یك بار سراغ طعمه‌هایت می‌رفتی؟
وقتی پول می‌خواستم.
از این سرقت‌ها چقدر گیرت آمد؟
حدود 30 میلیون تومان.
با پول‌ها چه كردی؟
شیشه خریدم و كشیدم.
درباره شگردت بگو؟
در خیابان‌ها می‌گشتم و در خانه‌ها را می‌زدم. اگر زن یا مردی جواب می‌داد یا از داخل خانه صدا می‌آمد، سراغ خانه دیگری می‌رفتم. شاید برای پیدا كردن طعمه، زنگ هزار تا خانه را می‌زدم. وقتی بچه جواب می‌داد، چند دقیقه بعد دوباره زنگ می‌زدم. اگر باز بچه جواب می‌داد، سراغ پدر و مادرش را می‌گرفتم. زمانی كه از تنها بودن او مطمئن می‌شدم، نقشه‌ام را اجرا می‌كردم. برای این‌كه آنها شك نكنند، می‌گفتم امانتی پدرت را داخل آسانسور گذاشته‌ام. بچه‌ها زمانی كه به سمت آسانسور می‌آمدند، با چاقو تهدیدشان كرده و نقشه خود را اجرا می‌كردم.بچه ها را به اتاقی می بردم و دست و پای آنها را می بستم و با جستجو در خانه، طلا و پول سرقت می کردم.
پیاده به محل های سرقت می رفتی؟
اغلب پیاده می رفتم اما یک بار قبل ورود به خانه ای ، دوچرخه ای سرقت کردم و با آن به مقابل خانه ها می رفتم و زنگ می زدم.
برای چه کلاه کاسکت روی سرت می گذاشتی؟
برای اینکه شناسایی نشوم.
طلاها را کجا مخفی می‌کردی؟
در لوله بخاری خانه‌ام.
چرا بچه ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؟
....
می‌دانی چه مجازاتی در انتظارت است؟
نه اما كار خاصی نكرده‌ام!


پست در حال تکمیل می باشد. تا ساعتی دیگرتتصاویر و فیلم بدون پوشش متهم را در این پست مشاهده خواهید کرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید