دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » موسیقی » سایتي برای پیانو زدن بدون هیچگونه مهارتی!

سایتي برای پیانو زدن بدون هیچگونه مهارتی!

0
530
کد خبر: 21479
میار: در این مطلب قصد داریم تا یک سایت سرگرم کننده و جالب را در اختیارتان قرار دهیم تا حس پیانو زدن را تجربه کنید. در واقع پیانو زدن در این سایت نیاز به مهارت خاصی ندارد و هر کسی می تواند با کلیک بر روی دکمه های کیبرد آهنگ های خوب دنیا را بنوازد و حس پیانو زدن را تجربه کند.


سایت touch pianist یک سایت بسیار جذاب و سرگرم کننده است که می تواند برای علاقه مندان به نواختن پیانو جالب باشد. در واقع شما می توانید با ورود به این سایت آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک بر کلیدهای کیبرد، به نواختن آهنگ مورد نظرتان بپردازید. شما می توانید آهنگ ها را با ریتم مورد نظرتان اجرا نمایید و در صورتی که آرام بنوازید، موزیک با ریتم آرام نواخته خواهد شد و در غیر این صورت ریتم آهنگ تند خواهد بود. در واقع شما تنها کاری که می کنید این است که بر اساس ریتم صحیح آهنگ، کلیک می کنید تا موزیک به درستی نواخته شود.


این سایت که می تواند ساعت ها شما را سرگرم پیانو زدن کند، از اپلیکیشن هایی نیز برخوردار است که می توانید اپلیکیشن آن را با عنوان Touch Pianist در گوشی های iOS و اندروید در اختیار داشته باشید. به طور کلی عملکرد آن بسیار ساده است و هر کاربری می تواند از آن بهره مند شود. اگر قبلا از این سایت یا اپلیکیشن هایش استفاده کرده اید، می توانید تجربیات پیانو زدن خود را با ما به اشتراک بگذارید.منبع:مجله سخت افزار
دسته بندی: فرهنگی / موسیقی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید