سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » شبکه های اجتماعی » حواشی فیلم جکی چان پس از ماجرای صداوسیمای کیش تمامی ندارد! | حمله ایرانیان به صفحه جکی چان

حواشی فیلم جکی چان پس از ماجرای صداوسیمای کیش تمامی ندارد! | حمله ایرانیان به صفحه جکی چان

0
671
کد خبر: 21430
در کنار تمامی اخبار این روزها خبرهایی در راستای جکی چان منتشرشده که سروصدای زیادی داشته است. ظاهراً به‌تازگی شبکه‌ی کیش در حال پخش فیلمی از جکی چان بوده که بخش‌های نامناسب فیلم هم بدون سانسور نمایش داده می‌شود. این ماجرا در این روزها نظر بسیاری را به خود جلب کرده و سوژه‌ی شبکه‌های اجتماعی مختلف شده است. در پی این اتفاق که ظاهراً سهوی بوده، مدیر و کارمندان این مرکز از کار برکنار شدند و حواشی زیادی را به دنبال داشته است. جالب اینجاست که تاکنون به‌ندرت افراد به دلیل اشتباهاتشان که در مواردی منجر به مرگ افراد شدند از کار برکنار شدند ولی این بار بسیار قطعی این اتفاق افتاده است. این در حالی است که صداوسیمای مرکز کیش از مردم عذرخواهی کرده و اشاره‌کرده که این کار کاملاً اتفاقی و ناخواسته پیش آمده است.


باید بگوییم که این ماجرا به صفحه‌ی جکی چان هم کشیده شد و احتمالاً روح جکی چان هم از این اتفاق پیش‌آمده خبر ندارد. در حال حاضر کاربران زیادی در صفحه‌ی جکی چان و فرزندش هجوم برده‌اند و نظرات زیادی را به شوخی یا جدی به او منتقل کرده‌اند. درواقع اگر سری به صفحه‌ی این بازیگر در اینستاگرام بزنید به عمق فاجعه پی خواهید برد. البته این اولین باری نیست که ایرانیان یا زامبی‌های مجازی به صفحات افراد مختلف هجوم می‌برند و این موضوع اتفاق فرهنگی و اجتماعی وحشتناکی است که در مطالب قبلی به آن پرداخته‌ایم.

در این میان عده‌ای از کاربران و مردم معتقدند که این ماجرا برای پرت کردن حواس مردم از ماجراهای سیاسی بوده و جنبه‌ی دیگری نداشته است اما نظرات در این زمینه مختلف است. احتمالاً این روزها نام جکی چان در هرجای کشورمان شنیده می‌شود و صحبت‌هایی در این راستا ردوبدل می‌شود. حداقل در پی این ماجرا جان کسی به خطر نیفتاده و اگر این ماجرا به‌منظور منحرف کردن مردم از جریانات دیگر هم بوده باشد، اکنون یک خبری جهانی شده است و سایت‌های مختلف خارجی نیز این خبر را پوشش داده‌اند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید