یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » درگيري فجيع شکارچیان غیرمجاز با ‌دو محیط‌بان گیلانی/ حال يكي از آنها وخيم است

درگيري فجيع شکارچیان غیرمجاز با ‌دو محیط‌بان گیلانی/ حال يكي از آنها وخيم است

0
371
کد خبر: 21388

میار: فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست گیلان با بیان اینکه در درگیری روز گذشته محیط‌بانان و شکارچیان غیرمجاز، دو محیط‌بان به‌شدت زخمی شدند، گفت:‌ حال عمومی یکی از مجروحان این حادثه وخیم است.

ساسان اکبری‌پور در توضيح اين خبر گفت:‌ ساعاتی پیش در پی درگیری پیش آمده بین محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست گیلان و تعدادی از شکارچیان غیرمجاز در منطقه سلکه تالاب بین‌المللی انزلی دو نفر از نیروهای یگان به شدت زخمی و یک نفر نیز به گروگان گرفته شد. شکارچیان با سلاح سرد و اسلحه شکاری به محیط‌بانان حمله کردند که در این درگیری دو نفر از نیروها از ناحیه سر و صورت مجروح و جهت مداوا سریعاً به بیمارستان امام خمینی‌(‌ره) صومعه‌سرا منتقل شدند كه يكي از مجروحان حالش وخيم گزارش شده است. این اتفاق در حالی به‌وقوع پیوست که نیروها و محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست گیلان ‌ حین گشت‌زنی‌های خود با این شکارچیان متخلف برخورد کردند.

با همکاری و مساعدت عوامل و نیروهای نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه محیط‌بان گروگان گرفته شده پس از مدتی آزاد شد اما شکارچیان متخلف از صحنه درگیری متفرق شده و فرار کردند. این شکارچیان که به‌صورت غیرمجاز اقدام به شکار پرندگان کرده بودند، برای فرار از صحنه حادثه به محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست حمله‌ور شدند.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید