سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » شبکه های اجتماعی » بروزرسانی جدید اینستاگرام به دردسرتان می اندازد+ جزئیات

بروزرسانی جدید اینستاگرام به دردسرتان می اندازد+ جزئیات

0
440
کد خبر: 21221
میار: بدترین بروزرسانی اینستاگرام که موجب نارضایتی کاربران شد

اینستاگرام یک یا دو ساعت پیش بروزرسانی بزرگی را در برخی از گوشی های هوشمند اعمال کرد که موجب نارضایتی کاربران شد. این بروزرسانی در واقع به این صورت است که به جای بالا و پایین کردن پست ها، از این پس مجبور خواهیم شد تا محتوای مختلف را از چپ به راست تماشا کنیم و این تغییر بزرگ و بدی خواهد بود. این وضعیت عملکرد بدی را از اینستاگرام در اختیار کاربران قرار خواهد داد و متاسفانه به زودی کاربران سراسر جهان از این بروزرسانی جدید بهره مند خواهند شد.

در واقع مشاهده ی پست های اینستاگرام، مشابه استوری ها خواهد بود و باید برای دیدن پست ها از راست به چپ ورق بزنیم پس دیگر دوران بالا و پایین کردن تصاویر تمام شده است. در واقع در بروزرسانی جدید شاهد تغییر کلی پیمایش تصاویر هستیم. این بروزرسانی جدید، زیاد برای کاربران خوشایند نیست و به زودی با همه گیر شدن این بروزرسانی، اعتراضات از سوی کاربران نیز افزایش خواهد یافت و کاربران در توییتر نظرات صریح خود را اعلام خواهند کرد.

فعلا این بروزرسانی برای برخی از کاربران در دسترس است و کم کم گسترش خواهد یافت. در نتیجه این بروزرسانی بد و احمقانه در اختیار تمامی کاربران در سراسر جهان ارائه خواهد شد و هیچ راهی برای بازگشت به حالت قبلی وجود نخواهد داشت. قطعا این بروزرسانی، بزرگ ترین بروزرسانی اینستاگرام محسوب می شود و بدون هیچ اطلاعیه ای منتشر شده است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید