دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » سرقت 500 ميليون توماني از استخر+ فيلم گفت و گو با متهم حرفه اي

سرقت 500 ميليون توماني از استخر+ فيلم گفت و گو با متهم حرفه اي

0
455
کد خبر: 21097
نيك رو‌: سارقي که در استخرهای پایتخت سرقت می‌کرد بازداشت شد.



به گزارش پايگاه خبري نيک رو؛ سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت سارقی که در استخرها سرقت می‌کرد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت اموال در استخرهای پایتخت، پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار مأموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

سارق سابقه‌دار با رصد اطلاعاتی و بررسی تصاویر به دست آمده، توسط مأموران شناسایی و بازداشت شد. با توجه به شناسایی سارق توسط شاکیان پرونده، وی به سرقت کارت‌های بانکی، تلفن‌همراه، ساعت و کیف پول شهروندان اعتراف کرد که در مجموع ارزش مالی وسایل سرقتی بالغ بر 500 میلیون تومان است. سارق در ابتدا حین ورود به استخر، در کنار شهروندانی که در حال پرداخت مبلغ ورودی به استخر و تهیه بلیت بودند، قرار می‌گرفت و رمز کارت بانکی مراجعه‌کنندگان و شماره کمد آنها را به خاطر می‌سپرد. سارق در زمانی‌که مراجعه‌کنندگان مشغول شنا بودند به سراغ کمد محتویات لوازم آنها رفته و نسبت به سرقت وسایل اقدام می‌کرد.

بارها توسط پلیس اعلام شده است که شهروندان در زمان خرید، رمز کارت بانکی خود را به فروشندگان اعلام نکنند، مردم در زمان پرداخت وجه و تسویه حساب با فروشگاه‌های خرید، خودشان رمز بانکی خود را وارد کنند و مراحل پایانی خرید را انجام دهند تا با این مشکلات مواجه نشوند.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو / فیلم
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید