دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » این متجاوز با پیگیری رسانه ای بازداشت شد/ قاضی برای چه او را آزاد کرده بود؟+ فیلم و تصویر

این متجاوز با پیگیری رسانه ای بازداشت شد/ قاضی برای چه او را آزاد کرده بود؟+ فیلم و تصویر

0
519
کد خبر: 20964
میار: فیلمی که خواهید دید مربوط به سه هفته پیش می شود و شاهین صمدپور این بار به سراغ پدری رفته است که پسرش از سوی مرد متجاوز به شدیدترین نحو مورد تعرض قرار گرفته و عجیب اینکه بعد از دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی، دستگاه قضائی متهم را به قید یک وثیقه از زندان آزاده می کند و حتی عجیب تر از همه اینها اینکه متهم در مدت آزادی خود از زندان پسر فرد مصاحبه شونده در فیلم را نیز مورد تجاوز قرار داده است. گفتنی است متهم در پرونده ای دیگری نیز به چند پسربچه تجاوز کرده بود اما باز هم دستگاه قضائی او را با دریافت یک وثیقه از زندان آزاد می کند!
براساس صحبت هایی که در فیلم مطرح می شود قربانی تجاوز پس از رهایی از چنگال مرد شیطان صفت، مقعدش آسیب دیده است به طوریکه این آسیب دیدگی باعث می شود او تحت عمل جراحی قرار می گیرد و حال روحی و روانی این فرد به حدی خراب است که شب ها باید سه قرص مصرف کند تا خوابش ببرد. براساس این گزارش، متجاوز به هویت محمد خیر در اهواز اقدامات مجرمانه خود را مرتکب شده است که بالاخره با تلاش قضائی و انتظامی متهم بازداشت و برای تحمل مجازات روانه زندان شد تا قضات درباره او تصمیم قاطعی بگیرند.

پ.ن: صحبت هایی که در فیلم مطرح می شود به شدت تلخ و زننده هستند به حدی که می توانند اعصاب و روان مخاطب را به هم بریزند.



تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید