جمعه، 25 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » خودكشي زوج عاشق در شرق تهران

خودكشي زوج عاشق در شرق تهران

0
406
کد خبر: 20819

میار: مرد و زن جوان با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان دادند.

به گزارش میار، ساعت 4:27 بامداد روزگذشته مأموران کلانتری 147 گلبرگ در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن و مرد جوانی با قرص برنج اقدام به خودکشی کرده و فوت شده‌اند.

از قرار این زن و شوهر صیغه‌ای 31 و 41 سال سن داشتند. مرد جوان شب گذشته موضوع خودکشی را با همسرش درمیان گذاشته و اعلام کرده بود قصد خودکشی دارد که همسر وی نیز به شوهرش گفته بود او نیز همین کار را خواهد كرد.

بعد از اينكه شوهر با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان مي‌دهد و زن جوان نیز قرص برنج مصرف مي‌كند اما در ادامه  این زن كه از خودكشي پشيمان شده بود به سراغ همسايه‌ها مي‌رود و به آنها مي‌گويد من و شوهرم هر دو قرص برنج مصرف كرده‌ايم و از آنان درخواست مي‌كند كه آنها را كه مرد 5 عدد و زن 3 عدد قرص خورده بود را نجات دهند.

با اين تفاسير اورژانس در جريان موضوع قرار مي‌گيرد و هر دو به بيمارستان منتقل مي‌شوند كه در انتها مرد در ساعت 8 شب و زن در ساعت 10 شب فوت مي‌شوند. بنابر اين گزارش اجساد اين زوج عاشق، با دستور بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. بنابر گفته‌هاي اين زوج، مرد جوان به دليل مشكلات مالي عديده‌اي كه داشته تصميم به اين كار گرفته است.

دسته بندی: حوادث / اسلاید شو / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید