شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » باردار شدن دختر نوجوان از فوتباليست ليگ برتري/ مرا همراه دوستش به خانه اي برد و ...

باردار شدن دختر نوجوان از فوتباليست ليگ برتري/ مرا همراه دوستش به خانه اي برد و ...

0
465
کد خبر: 20810

میار: بازيكن سابق يكي از تيم هاي معروف ليگ برتري، ديروز صبح در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران تحت محاكمه قرار گرفت. متهم اين پرونده بالاخره پس از سه سال بازداشت شد و حالا كه فهميده دختر نوجوان از او باردار است مي خواهد هم مسئوليت بچه اش را كه به بهزيستي سپرده شده قبول كند و هم اينكه با او ازدواج كند اگرچه پدر و مادر دختر نوجوان به ازدواج با اين مرد كه به زعم خودشان و فرزندشان مرتكب تجاوز به عنف شده است راضي نيستند.

ماجراي اين پرونده به سه سال پيش باز مي گردد. در يكي از روزهاي سال 94 دختري نوجوان به دادگاه كيفري يك استان تهران مراجعه كرد و در حاليكه باردار بود از يك بازيكن ليگ برتري شكايتي عجيب را مطرح كرد.

او در متن شكايت خود عنوان كرد: با دوست خود در مدرسه بوديم. بعد از تعطيلي مدرسه با پسري كه به تازگي آشنا شده بودم و طبق ادعاي خودش بازيكن يكي از تيم هاي ليگ برتري بود تماس گرفتم و قرار شد او به همراه دوستش دنبال من و دوستم بيايد تا ما را به خانه برسانند. او و دوستش با ماشين خودشان دنبال ما آمدند و ابتدا دوستم را به خانه اش رساندند و بعد از آن به جاي اينكه مرا به خانه خودم ببرند به خانه خودشان بردند و در آنجا طي يك عمليات بيرحمانه دو نفره مرا مورد تجاوز قرار دادند. بعد از آن نيز من را رها كردند و به خانه خودم بازگشتم. تا چند ماه به مادرم چيزي نمي گفتم تا اينكه بالاخره فهميدم باردار هستم و از يكي از آنها بچه دارم. مجبور شدم به مادرم همه چيز را بگويم و او مرا راضي كرد كه به اينجا بيايم و از اين دو مرد شيطان صفت شكايت كنم.

بعد از تشكيل اين پرونده، به مدت سه سال پليس به دنبال متهمان بود و در اين مدت نيز نوزادي كه از دختر نوجوان به دنيا آمده به بهزيستي تحويل داده شده بود تا اينكه بالاخره متهم اصلي پرونده يعني آقاي فوتباليست در مخفيگاه خود توسط پليس بازداشت شد.

او كه با توجه به مدارك موجود چاره اي جز اعتراف نداشت، صراحتا به قضات ماجرا را تعريف كرد و گفت:‌ هيچ زور و تجاوزي در كار نبود و دختر نوجوان در اين رابطه به شما دروغ گفته است. من با او سه سال دوست بودم و رابطه خوبي با هم داشتيم و نمي دانم يكدفعه چه اتفاقي افتاد كه او با من قهر كرد. الان هم كه فهميدم از او بچه دارم تصميم گرفته ام به هر طريقي كه مي شود مسئوليت بچه را چه با مادرش و چه بدون مادرش برعهده بگيرم.

با توجه به دستگيري متهم قضات دستور احضار شكات را به دادگاه اعلام كردند و طي روند پرونده جلسه محاكمه اي براي اين متهم در نظر گرفته شد تا اينكه ديروز اين جلسه در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي توليت و مستشاري قاضي ملكي تشكيل شد.

در ابتداي اين جلسه،‌ پدر جديد نوزاد به جايگاه فراخوانده شد و او گفت: من و همسرم دو سال است كه اين نوزاد را از بهزيستي گرفته ايم و به هيچ عنوان راضي نمي شويم كه او را پس بدهيم. به او عادت كرده ايم و او مثل بچه خودمان شده است. تمام شب و روزها را با او انس گرفته ايم چرا بايد اين بچه را پس بدهيم.

در ادامه او يك گواهي از پزشكي قانوني به قضات شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران تحويل داد كه نشان از اين داشت آقاي فوتباليست پدر واقعي بچه مي باشد. به اين ترتيب ابتدا مادر شاكي در جايگاه قرار گرفت و با طرح شكايتي عليه متهم گفت: ما نه اين بچه را مي خواهيم و نه مي خواهيم كه ديگر اين متهم را ببينيم. او متجاوز است و بايد محاكمه شود و درخواست ما براي او اشد مجازات است. از وقتي كه اين اتفاق افتاده است زندگي ما به هم ريخته و شوهرم از من طلاق گرفته و از خانه رفته است. من هيچگاه اجازه نمي دهم كه اين پسر با دخترم ازدواج كند.

دختر نوجوان اما خودش راضي به صحبت كردن نبود و در ادامه پدر دختر نوجوان با دستور قضات در جايگاه قرار گرفت و وقتي از او درباره طلاق دادن همسرش سوال شد گفت: همسرم به من بعد از هفت ماه واقعيت ماجرا را گفت. آن موقع دخترم در سن رشد قرار داشت و من فكر مي كردم كه به اين دليل چاق شده است كه در حال رشد است. نمي دانستم كه چه بلايي سرش آمده است. من بعد از هفت ماه حقيقت ماجرا را دانستم و واقعا نمي دانستم ديگر در آن موقعيت چه كاري از دست من بر مي آمد. به همين دليل از زنم شاكي شدم و او را طلاق دادم و حالا از او جدا زندگي مي كنم.

به گزارش میار، در ادامه روند رسيدگي به اين پرونده، بالاخره خود متهم به جايگاه فراخوانده شد و گفت: همانطور كه قبلا هم گفتم من مسئوليت بچه ام را خواهم پذيرفت و از اينكه رابطه من و دختر نوجوان باعث شد چنين اتفاقاتي در زندگي خانوادگي اش رخ بدهد خيلي ناراحتم. من قصدم خير است و الان هم اگر پدر و مادرش رضايت بدهند با او ازدواج خواهم كرد. باردار شدن او نيز همانطور كه مشخص است تقصير من بوده است اما واقعا مي گويم نه تجاوزي در كار بوده است و نه عنف و اكراهي. الان واقعا نمي دانم چرا عليه من بابت تجاوز شكايت مطرح شده است. 

در انتهاي رسيدگي به اين پرونده، قضات وارد شور شدند تا براي تعيين سرنوشت متهم با توجه به مدارك موجود در پرونده تصميم گيري كنند.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید