پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » جزییات محتویات رایگان ماه دسامبر بازی Hitman 2

جزییات محتویات رایگان ماه دسامبر بازی Hitman 2

0
414
کد خبر: 20694
در ادامه ماه دسامبر، دومین هدف فراری Hitman 2 و چند محتوای رایگان دیگر این بازی در دسترس قرار می‌گیرند.
 

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو با بازی Hitman 2، توانست اثر مخفی‌کاری با‌کیفیتی با محوریت شخصیت دوست‌داشتنی مامور 47 در اختیار طرفداران بگذارد و حال پس از یک عرضه موفق، به مرور محتویات جدیدی برای جذاب‌تر نگه داشتن بازی به آن اضافه می‌کند. پیش از این اولین هدف فراری (Elusive Target) بازی با ایفای نقش شان بین در دسترس قرار گرفته بود و حال سازندگان جزییاتی از محتویات رایگان بازی در ادامه ماه دسامبر ارائه کرده‌اند که شامل دومین هدف فراری هم می‌شود.

اولین محتوای رایگان این ماه بازی که هم‌اکنون در دسترس قرار دارد، دومین قرارداد Escalation بازی است که بازیکنان را به منطقه Isle of Sgail می‌برد تا ماموریتی خاص را در آن به پایان برسانند. چهار روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۷ آذر شاهد یک سورپرایز ویژه تعطیلات سال نو در بازی خواهیم بود که البته آی‌اُ اینتراکتیو جزییات دقیق آن را به‌اشتراک نگذاشته است. پس از آن در تاریخ ۳۰ آذر نوبت به دومین هدف فراری بازی با نام The Revolutionary خواهد رسید که به مدت ۱۰ روز در منطقه Santa Fortuna حضور خواهد داشت.

در نهایت آخرین محتوای رایگان ماه دسامبر هم در تاریخ ۶ دی در دسترس قرار خواهد گرفت که یک قرارداد Escalation دیگر با نام The Turms Infatuation است. با توجه به این اطلاعات ارائه‌شده از جانب سازندگان به‌نظر می‌رسد که کاربران هیتمن 2 قرار است در ادامه ماه دسامبر به محتویات جذابی دسترسی داشته باشند.
کلید واژه ها:
Hitman 2, بازی Hitman 2, Elusive Target, بازی
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید