دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های سیاه » راه يافتن تصاویر عجيبي از دختر جوان كرمانشاهي در فضاي مجازي پاي او را به اداره پليس باز كرد

راه يافتن تصاویر عجيبي از دختر جوان كرمانشاهي در فضاي مجازي پاي او را به اداره پليس باز كرد

0
341
کد خبر: 20535

میار: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری تعمیرکار تلفن گوشی همراه که با انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان باعث ایجاد دردسر برای وی شده بود خبر داد.

سرهنگ علی کریمی گفت: اخیراً دختری جوان به پلیس فتا مراجعه و در حالی که به شدت متاثر و ناراحت بود عنوان کرد که تصاویر خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر و این کار دردسرهای زیادی را نزد دوستان و آشنایان ایجاد کرده است. این دختر جوان در توضیحات خود عنوان کرد، مدتی پیش و پس از ایراد پیدا کردن گوشی همراهش آن را برای تعمیر نزد یک تعمیرکار برده اما بعد از چند روز این فرد درخواست پیشنهاد غیراخلاقی را مطرح کرده است. پس از آنکه این دختر جوان به پیشنهاد غیر اخلاقی این فرد پاسخ منفی می‌دهد وی نیز اقدام به انتشار تصاویر خصوصی داخل گوشی در شبکه اجتماعی تلگرام می‌کند. با توجه به اهمیت موضوع سریعاً پرونده‌ای تشکیل و با تلاش کارشناسان پلیس متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی فراخوانده شد. متهم ابتدا منکر هرگونه اقدامی در خصوص انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی شد كه در نهايت اين فرد پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید