دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » این مرد به زن دوستش هم رحم نکرد/ وارد خانه ام شد و به زور مرا...+ تصویر

این مرد به زن دوستش هم رحم نکرد/ وارد خانه ام شد و به زور مرا...+ تصویر

0
382
کد خبر: 20260
میار: سرهنگ رسول جهانی ، رئیس کلانتری 130 نازی آباد، از شناسایی و دستگیری آدم ربائی  خبر داد که برای حل اختلاف مالی،  همسر دوستش را محبوس و مبلغ  200 میلیون تومان برای رهایی وی درخواست کرده بود .
سرهنگ "رسول جهانی" در توضیح این خبر گفت: در سوم آذرماه  سال جاری  مردی  با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد و طرح شکایت با موضوع فقدانی همسرش اعلام داشت که همسرش ( 32 ساله )  پس از خروج از منزل تا کنون به محل سکونتش مراجعه نکرده و پاسخگوی تماس های تلفنی وی و سایر اعضای خانواده اش نیز نمی باشد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی"  اقدامات جهت پیدا کردن فقدانی در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری قرار گرفت ؛ با آغاز تحقیقات پلیسی ،  ماموران مطلع شدند که شاکی پیامکی با مضمون مطالبه 200 میلیون تومان در قابل آزادی همسرش دریافت کرده است.همزمان با مشخص شدن موضوع آدم ربایی و تلاش برای اخاذی 200 میلیون تومانی از شاکی ، در نهم آذر ماه طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع درگیری مابین زن و مردی در محدوده خیابان شقایق به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر  شد.
سرهنگ رسول جهانی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل ، خانم جوانی به مأموران مراجعه و اظهار داشت: 3 روز قبل در منزل بودم که ناگهان زنگ منزل به صدا در آمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می شناختم در را برایش باز کردم .  با ورود این شخص به منزل ناگهان وی شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودروی کرده و به مکانی نامشخص برد .
این خانم در ادامه اظهارات خود به ماموران کلانتری ، گفت: این شخص مرا در منزلی در محدوه عبدل آباد به مدت سه روز محبوس کرد و تلاش های من نیز برای فرار فایده ای نداشت تا اینکه طی این مدت متوجه شدم او از همسرم مبلغ 200 میلیون تومان در قبال آزادی من درخواست کرده است . تاکنون چندین مرتبه برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می شد ولی امروز از غفلت وی استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خودم را به این محل رساندم اما این شخص قصد ربودن مجدد مرا داشت که اینبار با او درگیر شدم .
سرهنگ جهانی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب آدم ربائی، افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا اعتراف کرد که با همسر فرد ربوده شده اختلاف مالی دارد و به این انگیره اقدام به آدم ربایی همسر دوستش کرده است . در حال حاضر نیز ، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید