شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » اقدام شوم یک زن و دو مرد داخل خودرویی در نیمه شب تهران برملا شد/ آنها گیشا را به هم ریختند+ تصویر

اقدام شوم یک زن و دو مرد داخل خودرویی در نیمه شب تهران برملا شد/ آنها گیشا را به هم ریختند+ تصویر

0
557
کد خبر: 20207
میار: سرگرد عباس جمشیدی ، رئیس کلانتری 137 نصر از دستگیری سارق حرفه ای و همدستانش در عملیات تعقیب و گریز مأمورین شب گذشته خبر داد .  
سرگرد عباس جمشیدی در توضیح این خبر گفت : بامداد روز جاری مورخه یازدهم اذرماه 1397 مأمورین کلانتری 137 نصر در حین گشت زنی در محدوده خیابان تهران ویلا به سرنشینان یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شده و جهت بررسی موضوع به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند .  
راننده خودرو پراید با وجود دستور پلیس مبنی بر توقف خودرو ، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده و تعقیب و گریز پلیس با خودرو پراید آغاز شد ؛ مأمورین با استفاده از تجهیزات هشداری ، در چندین نوبت به راننده ی پراید دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت و انجام حرکات خطرناک به فرار خود ادامه می دهد .  
با توجه به ایجاد خظر برای شهروندان و خودروهای عبوری ، مأمورین گشت کلانتری به منظور متوقف کردن خودرو پراید اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده اما راننده ی آن همچنان به فرار خود اقدامه می دهد که در ادامه مأمورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله به سمت خودرو پراید می کنند .  
با شلیک گلوله به سمت خودرو پراید ، راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و  خودرو پس از تصادف شدید با خودروهای پارک شده در خیابان رودکی متوقف می شود که بلافاصله مأمورین اقدام به دستگیری سرنشین خودرو پراید ( دو مرد و یک خام جوان ) کرده و هر سه متهم به کلانتری 137 نصر منتقل شدند .  
با انتقال متهمین به کلانتری 137 نصر ، راننده خودرو پراید به نام ایمان ( متولد 1366 ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار با بیش از 11 فقره سابقه دستگیری مورد شناسایی قرار گرفت ؛ بررسی سوابق ایمان نشان داد که او بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت به عنف ، سرقت داخل خودرو ، تحصیل مال نامشروع ، موادمخدر و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است .  
با شناسایی ایمان به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای وی صراحتا به بیش از 300 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و عنوان داشت که با همدستی دو عضو دیگر گروه اقدام به سرقت از خودروهای پارک شده در سطح شهر تهران کرده است ؛ ایمان در خصوص علت حضور یک خانم در گروه نیز عنوان داشت که حضور یک خانم در ماشین باعث می شد تا کمتر به ما مشکوک شوند و همین امر انجام سرقت ها توسط من و دوستم را آسان تر می کرد .  
سرگرد عباس جمشیدی ، رئیس کلانتری 137 نصر ، با اعلام این خبر به میار گفت : متهمین با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای ناحیه 2 تهران اعزام و قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی برای متهمین صادر شد و تحقیقات از آنها جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و ... در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.
دسته بندی: انتظامی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید