دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » در كودكي يتيم ام كرده بود و من با خودرو او را زير گرفتم+ تصوير

در كودكي يتيم ام كرده بود و من با خودرو او را زير گرفتم+ تصوير

0
378
کد خبر: 19911
میار: قاتل تصادفي به قصاص محكوم شد

مرد جواني که متهم است در خیابان مشیریه با ایجاد تصادف عمدی جان مرد آشنایی را گرفته است، به قصاص محكوم شد. اين مرد در تحقيقات اوليه دادسرا مدعي شده بود به دليل اينكه پدرش در معامله با مقتول و به دليل تعلل وي در يك سند به نام زدن دق كرده بود و به همين دليل در يتيمي بزرگ شده  به چنين اقدامي دست زده است اما وي در تحقيقات بعدي دادسرا كلا منكر داشتن قصد قتل متوفي شده بود.

اين ماجرا در ساعت19:30 روز 24 آذر‌ماه سال گذشته رخ داد. در آن روز رهگذری هنگام عبور از خیابانی در مشیریه در جنوب شرق تهران چشمش به جسدی افتاد که پای درختی رها شده بود. موضوع به پلیس اطلاع داده شد و لحظاتی بعد مأموران به همراه قاضی سیدسجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند.

کارآگاهان در ادامه به تحقیق از مردی که آن حوالی مغازه داشت پرداختند و پی بردند که قربانی بر اثر تصادف جان باخته است. در ادامه و با بررسی تصاویر دوربین مداربسته‌ای در آن حوالی مشخص شد راننده خودرویی با قربانی تصادف و پس از آن فرار کرده است. با مشخص شدن شماره پلاک خودرو، این مرد که جوانی 21ساله بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها راز تصادف عمدي را فاش کرد.

این متهم پس از بازسازی صحنه جنایت با دستور قاضی روانه زندان شد تا اينكه با صدور كيفرخواست عليه متهمين پرونده، جلسه محاكمه آنها نيز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران برگزار شد.

در اين جلسه كه به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي و مستشاري قاضي حسن محمدي برگزار شده بود اولياي دم درخواست قصاص متهم را كردند و در ادامه متهم رديف اول در جايگاه محاكمه قرار گرفت و گفت: من قاتل نيستم و آن روز نيز به صورت تصادفي مرحوم را زير گرفتم. آن اعترافات اوليه را نيز تماما زير فشار بازجويي گفته‌ام.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید