دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » آمریکا دنبال شکستن اراده ایران است

آمریکا دنبال شکستن اراده ایران است

0
431
کد خبر: 19759
میار: رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه تیم شاهین‌های جنگ آمریکا علاقه و میل شدیدی برای به هم ریختن اوضاع در ایران دارند، افزود: نهادهای ایرانی نسبت به گذشته منسجم تر و توانمند تر شده اند.

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در جلسه‌ای داخلی تأکید کرده است که آمریکا به دنبال شکستن اراده جمهوری اسلامی ایران است و این اقدام را از طریق فشار بین‌المللی و منطقه‌ای ، فشارهای اقتصادی و ابزارهای خود به ویژه اسرائیل انجام می‌دهد.

به گزارش شبکه العالم ، وی تأکید کرده است که تیم شاهین‌های جنگ آمریکا علاقه و میل شدیدی برای به هم ریختن اوضاع در ایران دارند و نهادهای ایرانی هم نسبت به گذشته منسجم‌تر و توانمند تر شده اند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: منطقه خاورمیانه نه تنها به سوی آرامش گام برنمی‌دارد بلکه در مسیر تشدید تنش قرار دارد و این وضعیت هم به این دلیل ایجاد شده است که وضعیت مدام پیچیده‌تر شده است و نمی‌توان در مدت زمان کوتاهی آن را حل و فصل کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی ایران از این بحران عبور کند و رویکرد آمریکا نسبت به خاورمیانه با میانه‌روی و عقلانیت همراه شود.
دسته بندی: فرهنگی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید