شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » این دزدها با موتور سیکلت دوست دخترشان جیب مردم را خالی می کردند+ تصویر

این دزدها با موتور سیکلت دوست دخترشان جیب مردم را خالی می کردند+ تصویر

0
376
کد خبر: 19700
میار: سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری چهار سارق زورگیر موتورسواربا بیش از 100 فقره زورگیری از افراد رهگذر خبر داد .  
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در توضیح این خبر گفت : در پی طرح شکایت با موضوع زورگیری در کلانتری 190 مجیدیه ، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "به صورت پیاده در حال تردد در خيابان رسالت - خيابان کرمان جنوبي بودم که دو نفر سوار بر موتورسيکلت به سمت حمله ور شدند ؛ يکي از آنها مرا با قمه مجروح و ضمن سرقت گوشي موبايلم سريعا متواري شدند که در اين حين پلاک موتور آنها در محل جای ماند " .  
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی آخرين مالک موتورسيکلت به تحقیق از این شخص پرداختند ؛ مالک موتورسیکلت در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که داراي مغازه موتورسيکلت فروشي است و موتورسيکلت را به صورت قولنامه اي به یک خانم جوان فروخته است .  
با شناسایی خریدار موتورسیکلت به نام لیلا ، کارآگاهان به محل سکونت این خانم جوان در شرق تهران مراجعه و به تحقیق از وی پرداختند ؛ این خانم جوان به نام لیلا ( 20 ساله ) در اظهارات اولیه منکر هرگونه خرید موتورسیکلت شد اما در ادامه ی تحقیقات و با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان و نهایتا مواجه حضوری با فروشنده موتورسیکلت اعتراف کرد که موتورسیکلت خریداری شده در اختیار پسر جوانی به نام رحمان ( 22 ساله ) است که از حدوده چند ماه پیش با او آشنا شده است .  
لیلا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از حدود چند ماه پیش و از طریق شبکه مجازی اینستاگرام با رحمان آشنا شدم ؛ ابتدا تماس ما از طریق فضای مجازی بود اما پس از مدت کوتاهی و به پیشنهاد و اصرار رحمان با یکدیگر ملاقات کرده و از آنزمان به بعد آشنایی و دوستی مان بیشتر و بیشتر شد تا اینکه یک روز رحمان با پرداخت مقداری پول از من خواست تا برایش یک موتورسیکلت بخرم و من نیز بواسطه ی علاقه ای که به رحمان پیدا کردم ، موتور را خریداری کرده و در اختیار او قرار دادم اما اطلاعی از انجام سرقت توسط رحمان ندارم .  
با شناسایی محل سکونت رحمان در منطقه حکیمیه تهران ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اقدام به دستگیری او کردند ؛ رحمان در اظهاراتش مدعی شد که در مورخه 05/07/1397 (همان روز سرقت) پلاک موتورسیکلتش مفقود شده اما در ادامه ضمن اعتراف صریح به کتمان حقيقت بيان داشت که شب سرقت  موتور سيکلتش را جهت انجام سرقت در اختیار سه تن از دوستانش به نام های سینا ، صالح و مراد قرار داده است .  
با شناسایی محل سکونت سینا در محله دولت آباد ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی جهت دستگيري وی اقدام کرده اما او با اطلاع از حضور کاراگاهان اقدام به فرار از طبقه پنجم ساختمان می کند که نهایتا دستگیر می شود . در ادامه با شناسايي مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده و طي يک عمليات ضربتي آنها نیز دستگير و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .  
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اعلام این خبر گفت : "در تحقيقات صورت گرفته ، متهمان پرونده  ضمن اعتراف صریح به سرقت از شاکي پرونده ، به بیش از 100 فقره سرقت ديگر با همين شيوه و شگرد اعتراف کردند که تاکنون تعدادي از شکات شناسایی و به پايگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت و متهمان اصلی پرونده را مورد شناسايي قرار دادند و تحقيقات جهت شناسايي ساير مالباختگان  کماکان در دستور کار قرار دارد " .
دسته بندی: انتظامی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید