شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » انهدام باند سارقان منزل در غرب و شمالغرب تهران

انهدام باند سارقان منزل در غرب و شمالغرب تهران

0
236
کد خبر: 19651
میار: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند هشت نفره سارقان منزل که در نقاط مختلف تهران از جمله غرب و شمال تهران سرقت میکردند، خبر داد.
سرهنگ کارآگاه"قاسم دست خال"  در تشریح این خبر با اشاره به اینکه اعضای این باند هشت نفره همگی دارای سوابق متعدد دستگیری و محکومیت در دستگاه قضایی هستند، عنوان داشت: اعضا این باند در سرقت های خود بیشتر سراغ خودرو های پرشیا ، مگان و اپتیما و سرقت منازلی که امنیت کافی ندارند را انتخاب می کردند .
وی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق شمالی شهر تهران افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان به دهها فقره سرقت منزل اعتراف کردند که تاکنون بیش از ۲۰ محل سرقت شناسایی، متهمین در بازسازی صحنه سرقت به محل وقوع سرقت ها منتقل و به تشریح چگونگی انجام سرقت های و همچنین میزان اموال سرقت شده از مالباختگان اعتراف کردند .
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اعضای این باند در شهرستان های همدان و کرج نیز سابقه سرقت دارند ، اعلام داشت: اعضای این باند در سرقت از منازل مردم اقدام به سرقت لوازم و اشیا قیمتی، پول نقد، طلاجات و ... می کردند که در بازرسی از مخفیگاه های متهمین مقادیر بسیاری از اموال سرقتی کشف و توقیف شده و تحقیقات جهت شناسایی سایر محل های سرقت و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است .
دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید