شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » خودسوزی مرد جوان به خاطر زنداني شدن پدرش

خودسوزی مرد جوان به خاطر زنداني شدن پدرش

0
360
کد خبر: 19644

میار: مرد جوانی پس از فرار از زندان از بازداشت بودن پدرش به خاطر فراری بودن خودش با خبر شد و به دلیل عذاب وجداني كه از اين ماجرا به او دست داد خودسوزی و فوت كرد.

چند وقت پیش بود که ماموران انتظامی در محدوده یافت آباد با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفتند و از خودسوزی مرد جوانی خبر دادند که با ریختن بنزین به روی خودش و زدن فندک اقدام به این کار کرده بود.

تحقیقات در این رابطه انجام شد و با توجه به اینکه مرد جوان دارای سابقه بود خانواده‌اش شناسایی و آنها به دادسرای امور جنایی فراخوانده شدند.

برادر متوفی که دیروز در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران حضور یافته بود مدعی شد برادرش از بابت سرقت در دادسرای شهرستان خودشان تحت تعقیب بود و به دلیل اینکه باید حبسش را می‌کشید قرار بود به زندان برود. ما رضایت شاکی برادرم را گرفته بودیم و حتی خسارتش را نیز جبران کرده بودیم اما او برای اعلام رضایت به دادگاه نرفته بود و به همین دلیل قاضی به او هفت سال حبس داده بود اما برادرم متواری شد و قاضی به جای برادرم پدرم را زندانی کرد! برادرم که دید پس از پنج ماه هنوز پدرم را آزاد نکرده‌اند عذاب وجدان گرفت و به دلیل این بی‌آبرویی پیش آمده خودش را آتش زد.

در انتها با دستور قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تهران رسیدگی به پرونده پایان یافت.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید